Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Det ser ut som om xxl bare har fra 120 og oppover..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Det tror jeg du finner i enhver sportsforretning. Tror de korteste skiene vi har hatt var 80 eller 90 cm. Hvorfor ikke kjøpe brukt?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Jeg ville også kjøpt brukt til så små.. dyrt å kjøpe, og vokser fort utav.. Men tror Obs også har små ski... men følg med på finn.no også stort sett ser brukte ski (til så små) omtrent ubrukt ut,...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Det skal være en julegave fra besteforeldre, så vi tenkte å kjøpe en sånn skipakke. Vi får vel bare ta en tur rundt på butikkene og se Takk for svar HI
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 Hadde nok kanskje gjort det selv, men vet at det å gi brukt i gave sitter langt inne hos besteforeldrene HI
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 Hvor lange skal skiene være i forhold til høyde da? Jeg syns å huske at de skulle passe i armhulen, eller var det stavene? (En ski-interessert familie dette altså.. ) Hvis jenta er 95 cm.. De korteste jeg så avertert var 100 cm HI
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #7 Skrevet 5. november 2011 Kjøp 90 cm:) Det finnes i enhver sportsbutikk (men kanskje ikke på Obs!)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #8 Skrevet 5. november 2011 Jeg kjøpte frost sin skipakke til min 3 åring. Har den på intersport og G sport. Selges fra 90 cm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå