Gå til innhold

Hva er din alder og hvor mange barn har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

28 år og tobarnsmor om ca to måneder:) tror jeg i utgangspunktet skal føle meg fornøyd med to barn,men har en liten drøm om tre, så vi får se etterhvert:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 20 år og har ei datter på 20 mnd.

Skal ha en til når hun har rundet 3 år.

Har alltid sett for meg tre barn, men får se om nr. 2 blir like krevende som nr. 1:)

Skrevet

Jeg er 18 år, har ett barn men ønsker meg så mange jeg kan få (så langt økonomien tilsier det) :) Mannen vil ikke ha mer enn 3, men vi får se med årene ;) Tenker vi skal ha nestemann om 2-3 år, vil være ferdig med å få barn når jeg er rundt 25 :)

Hvor gammel er du hi, og hvor mange barn vil du ha?

Skrevet

Er 29 år,har ett barn- har ny mann,planlegger nr. 2 ,jeg ønsker 3, han ønsker bare ett til (han har 2 fra før) så vi får se etter nr. 2 :)

Skrevet

Jeg er 27 år, har en sønn på 4 måneder. Ønsker en eller to til om noen år :)

Skrevet

Er 44 år, venter barn nummer fire i januar. Litt uplanlagt graviditet, men veldig morsomt.

Da er det 22 år siden vi fikk vår eldste, og 12 år siden yngste. Alle er med samme mann.

Har alltid ønsket meg mange barn.

Skrevet

Jeg er 40 år, har to barn, men er mamma til tre - har en engel i himmelen.

Jeg håper på et barn til før vi gir oss, men det ser ikke ut som det skal skje.

Skrevet

36 år, har 1 barn. Har lyst på ett til, men tror ikke det skjer, siden jeg er alene og ikke har noen i sikte:)

Skrevet

Jeg er 32, har fem barn i alderen 0-12. Venter nummer 6 i juli dersom alt går bra. Har alle barn med samme mann.

Ønsker meg så mange barn jeg kan få, samtidig som jeg ser begrensninger pga plassmangel. Slik det ligger an nå må de to minste dele rom når den tid kommer, de andre får egne rom. Vi planlegger alltid kun en av gangen, så foreløpig er dette siste barn, men ser ikke bort fra at det kan bli både 1 og 2 til:-)

8 barnsmor hadde ikke vært å forakte det :-)) Moro å se at flere ønsker seg mange barn, og at noen har hele 5-9 barn osv :-)

Skrevet

23 år og venter nr 1 i disse dager.

Har lyst på 2-3 barn. Men først skal jeg kose meg med nr 1 før det blir flere.

Skrevet

Er 27 og har ett barn. Planen er å få ett til, men det blir ikke på et par år enda hvertfall.

Skrevet

34 og to barn. Er veldig ferdig jeg og..

Skrevet

33 år, har to stk. 2 og 7 år. Vil ikke ha flere :)

Skrevet

28år, og venter min første...og tror det blir med det. :)

Etter 4sa er han veldig etterlengtet! ;)

Skrevet

36, og nummer 2 på vei.

Tror dette blir siste

Skrevet

jeg er 21 år, har en på 3,5 år å en på 5 mnd.

er ferdig!

Skrevet

Er 23 år

Har en sønn på snart 9 mnd, venter ei jente i mars. Har to engler i himmelen... Vet ikke helt, men har lyst på en eller to unger til med tiden, men samboeren på 30 år vet ikke, han føler han blir for gammel om vi venter 3-4 år.. Vi får se med tiden :)

Skrevet

28 år

2 barn

5 år

3 år

ferdig!:)

Skrevet

Har ett barn på 1 år, håper på å få et til. Er 42 år.

Skrevet

Er 26 år, har 2 gutter på 7 og 3 år :) siste jr kommer rundt 01.01.12 :)

Skrevet

23 år, og en gutt på 2 år, og venter en til i mai :)

Og ønsker meg ikke flere barn.

Skrevet

25 år, har 2 barn og har en i magen som kommer i begynnelsen av 2012, 6 mnd før jeg fyller 26.

Jeg tror det blir stopp etter nr3 kommer, men man skal aldri si aldri.

HI

Skrevet

Er 37 år, har to barn på 12 og 14, mannen min har ei på 13. Og nå er jeg gravid med sistemann som kommer i juni, ville ha et barn ilag med mannen min og:)

Skrevet

Jeg er 28 år gammel og har ei på 7 år, en på 3,5 år og en liten som er 6 uker.

Jeg ønsker meg flere barn, men mannen synes det holder;) Synes selv jeg er heldig som har fått tre flotte barn, så hvis mannen ikke ombestemmer seg er det ingen krise for meg.

Gjest Madolyn & Muffin
Skrevet

Jeg er 30 år, gift med en flott mann på 35 år, og har en nydelig sønn på 7 mnd. Vi er ferdige med reproduksjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...