Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Jeg har 2 barn, er 25 år, studerer 1.år på en 4 år studie, lillemann er snart 2 år og eldstemann er 8 år. vil ikke ha stor forskjell denne gangen, så derfor vil jeg ha sistemann nå slik at jeg slipper å oppleve babytiden etter mange år. Men er forsatt usikker om jeg vil klare det. Jeg vet at det kommer til å bli vanskelig i begynnelsen. Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Du snakker om jegi ikke vi, betyr det at du er singel???? hvis du er det tror det vil bli tøft
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Jeg er gift med verdens beste mann, men han er ikke alltid til stede fordi han jobber mye, de gangene han er hjemme gjør han nesten alt. Han vil ha barn nå, men jeg er usikker.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Kjør på tøft kan det være med små barn uansett, kansje du har familie eller venner som kan hjelpe deg når mannen din ikke kan/har tid? Veldig greit å ikke ha for mange år mellom barna også som du sier. Helsing ei som ikke rekker å bli ferdig med fagbrevet før nr 2 kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå