Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 hadde stående en fredslilje her som jeg skulle flytte bort, plutselig kommer jenta vår på 1,5 år og får tak i et lite(1 cm) blad..hun puttet handa i munnen og jeg finner ikke bladet...så det ER mulig hun har svelget det... what to do?hun bare lo og nå leker hun helt fint....hva kal jeg følge med på?den er vell giftig?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Ring giftinformasjonsentralen, de vet hva som er rett og hvilke mengder som er farlig!! "Giftinformasjonen gir deg hjelp og råd ved forgiftninger og forgiftningsfare. Vi forteller deg hva som er giftig, hvilke symptomer man får og hvilken behandling som er nødvendig. Ring vår døgnåpne vakttelefon på 22 59 13 00." www.giftinformasjonen.no
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Bare hyggelig Her er en side på giftinformasjonen om forskjellige planter forresten; http://www.helsedirektoratet.no/giftinfo/planter/giftige_planter/ 17:06
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 takk så mye atter engang:) kjempe flott!! men her stod det at vi kunne ta kontakt om hun fikk i seg tørre mengder av denne planten, og det var det jo ikke:)...OM hun faktisk spiste det bittelille bladet som var helt inntørket. Er vell plantesaften som er farlig?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 Jeg vet faktisk ikke hva som er farligst. Men som du sier så var det en bitteliten bit, og om det står "større mengder" så holder det kanskje å følge med på henne nå.. Skulle hun vise tegn til ubehag av noe slag, så er det jo bare å ringe
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #7 Skrevet 5. november 2011 Kjære deg, har du slutt på kontantkortet eller???????????????????????????????????????????? Hvis du fortsatt er usikker så RINGER du, ikke spør synserne her. Djisses..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #8 Skrevet 5. november 2011 Og om du ikke har lært å oppføre deg og svare høfflig, så synes jeg du skal logge av og/eller holde munn. Ikke hi!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #9 Skrevet 5. november 2011 Helt enig... Det går faktisk ann å snakke til folk på en voksen måte! Nå har hun(HI) lest igjennom masse info, og kjenner sitt barn best. Hun sier også at hun skal ringe hvis hun er utrygg, så hvorfor du plutselig må rope og skrike så veldig skjønner jeg ikke... Ta ei pille, og gå å legg deg 17:06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå