Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Jeg skal på et kurs hvor jeg skal ha ca 20 kjemi forsøk. Jeg vet ikke om jeg er gravid enda, men mest sannsynlig er jeg det. Skal jeg droppe det kurset? Det kostet en del og får ikke pengene tilbake dersom jeg trekker meg eller ikke møter opp. Er det sant at fostret kan få missdannelser dersom jeg blir utsatt for kjemi?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Kjemi er jo mye da. Kan ikke tenke meg at dere skal utsettes for noe risikofylt. Jobbet selv på et laboratoriet under hele svangerskapet, og gutten min ble ganske så normal. Hilsen laborant
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Hvilken kjemi? Kjemi er et stort fagfelt, og til og med vaskemidlene våre er kjemi. Det er jo bare å si fra at du kan være gravid. Og en beskytter seg med avsug og alt som er når en holder på med "skumle" ting
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Jeg jobber i Hydro i hallene. Der er det mangen gasser og kraftig magnet felter så jeg får ikkje jobbe der så lenge påvist graviditet. Dersom detta går på gravid utviklingen så får du spørre om det. Men du får ikkje tilbake penger dersom du TROR DU ER GRAVID. Dei må ha bevis på at du er gravid.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 Hvis du blir utsatt for kjemi? Hva betyr det? Det kommer jo helt an på hva slags stoffer dere skal jobbe med, om det kan være skadelig eller ikke. Hvis dere f.eks. skal gjøre forsøk med salt og sitronsyre, så er det jo like ufarlig som å lage mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå