Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Er nå 31 uker på vei og trodde jeg for noen uker siden begynte å få lirr rå melk. Kom litt når jeg klemte. Men nå synes jeg det er blitt helt borte. Har det noe å si for melkeproduskjonen etter fødsel? Mye rart man skal lure på ass.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 En del som har mye råmelk (ikke rå melk) i svangerskapet har mye råmelk første tiden etter fødsel. Tror ikke det har noe å si på selve melkeproduksjonen som kommer etter råmelken.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Du, melka er ikke rå! Det heter råmelk, og det er den første melka man produserer etter å ha fått barn. Du kan ikke skrive det i to ord Du skal ikke klemme på brystene dine enda, da provoserer du kroppen din og kan faktisk få rier. Melken kommer tidsnok den, ikke vær redd.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Råmelk da.. Lenge leve dysleksi. Blir mye rare ord innimellom, selv om jeg prøver å skrive sakte og lese over alt jeg skriver. Men okay da skal jeg ikke klemme eller tenke på det. og prøve å huske å skrive ting i ett ord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå