Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Jeg har alltid trodd at Bergliot er et guttenavn, men i dag kunne jeg lese i avisen om en kvinne som het dette. Er det mulig at dette navnet kan brukes på begge skjønn? Eller er det jeg som tar helt feil - og det bare er et jentenavn?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 jeg vet kun om kvinner som heter bergliot
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Jeg oppfatter det kun som jentenavn.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Bergliot har da aldri vært noe annet enn et jentenavn.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 Det er da et jentenavn Har aldri trodd noe annet, og vet av flere litt eldre damer som heter det
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 Ha,ha,ha...da er det bare jeg som er helt bak mål. Takk for svar! H.I.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #7 Skrevet 5. november 2011 Tanta til pappa heter Bergliot... Bare hørt det som jentenavn! Men det er jo litt likt Elliot??? Som da er guttenavn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå