Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Men, ingen av oss vil dette. Har slitt i flere år nå, og trenger å lufte tanken litt. Vi er veldig glad i hverandre, men føler ikke sexlivet fungerer. Mannen er såre fornøyd, han får så det holder for å si det slik. Har tatt det opp mangen ganger, og for noen mnd. siden begynte det virkelig å gå på selvfølelsen min. Har født barn, men er slank og normalt pen. Han kysser og stryker på meg, men sjelden noe mer. Når han kommer er det aldri noe mer. Fortalte hva jeg følte og han skulle skjerpe seg. Hadde en lang samtale for 3 dager siden der jeg forklarte at han måtte komme mer på "banen". Han skjønte det. I dag koste vi i sengen, og det endte med at han fikk utløsning. Etterpå lå han inntil meg og strøk meg på foten. Ingenting mer, før han stod opp. Jeg lå igjen helt tom, og tårene kom etter han var gått ut av rommet. Føler ikke at han prøver. Og hvor opphissende er det med en mann som man må forklare hvor han skal ta?? Så det endte med at jeg rolig forklarte at jeg ikke orker mer. Virker jo ikke som han er så glad i meg, når han ikke orker å ta på meg engang. Han sier han er det da... Merker jeg er sur og grinete hjemme, og dette begynner barna og merke. Aldri sett på andre menn, men nå fantaserer jeg om "alle" menn jeg møter. Aldri vert borti en mann som er slik i sengen. Forferdelig sårende i lengden...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Hvorfor må han ta på deg da? Ikke alle menn er fantastiske i sengen - ikke alle kvinner heller. Ser at det sliter på deg, men er du sikker på at det ikke er selvtilliten din det er noe i veien med ettersom du er avhengig av å ha det på din måte? Dere elsker hverandre og vil være sammen med hverandere, men du føler at han ikke tar på deg riktig. Så ta på han da - lær han opp! Ikke bare snakk og snakk og mas og mas...mannen har sikkert ikke så mye erfaring og er litt klønete. Og sikkert veldig usikker da han bare blir hakket på.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Går dere fra hverandre bare fordi han ikke tar på deg i senga? Du er sikker på at du ikke er kravstor, du? Herlighet - det er da ikke alle menn som er superelskere, og neimen om alle kvinner er så fantastiske heller. Bygger du forholdet ditt på sex? Det er veldig, understreker veldig, mange andre ting som vel må være minst like viktig, vel? Jommen er jeg glad jeg ikke er mann og din mann, det kan ikke være enkelt når han blir hakket på sånn som du beskriver.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Huff stakkars mann, prøver det han kan jo Er det så mye å gjøre etter han har kommet a? da er man jo ferdig. Hadde blitt sprø om mannen min skulle drive å kile meg overalt etter jeg hadde kommet. Kanskje dere skulle se på vorspillet deres, gjøre det litt mere spennede, gjøre sex`n litt mere spennede, prøv noe nyttt. Men når man er ferdig er man ferdig, kan da ikke ligge å kose og dulle da? Mannen vil sove av natur han da, ikke prate i timesvis om stjernetegn og lykke og rosa skyer!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 Jøjemeg, hvor gammel er du? Du må gjøre det slutt fordi mannen din ikke er flink nok til å ta på deg? Høres veldig umodent ut synes jeg, og du gråter i sengen fordi mannen din bare koste med deg en liten stund etter at han hadde fått utløsning? Fortalte du at du hadde lyst til å ligge på armen og kose litt da, hadde du fått nei om du hadde fortalt det? Du forventer at mannen skal være tankeleser og vite akkurat når, hvor lenge og hvordan du vil bli tatt på fordi du ikke "orker" en mann du må fortelle slike ting. Kanskje du har det bedre alene, for stakkars mann som havner sammen med deg. Egentlig tror jeg du trenger hjelp for å heve selvfølelsen og selvtilliten din litt, du kan ikke ha det veldig godt med deg selv har du?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 Tolker jeg innlegget helt feil siden jeg ikke skjønner hva dere svarer på? Jeg leser det som om mannen ikke tilfredsstiller henne. At etter sin egen utløsning så koser han kun med føttene hennes før han står opp. Hvilken kvinne ønsker at sine egne behov blir så tilsidesatt?? Skjønner deg veldig godt hvis det er det som er tilfelle. Det er ingen gis følelse at sexlivet kun går en vei. Slik er det her også. Prøver jeg meg på stillinger jeg liker så mister han ereksjonen.. :-( Sexlivet har faktisk veldig mye å si når det ikke fungerer!!! Klem
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #7 Skrevet 5. november 2011 Tusen takk du som svarte 17.38!! DU skjønte det. Jeg hakker aldri på mannen slik at det er sagt. Har hatt kjempe deilig sex med tidligere partnere. Og har vert veldig åpen. Dere som mener jeg er kravstor; Ligger dere bare å spriker uten at mannen tar på dere?? Jøye meg.... Mannen tar aldri på brystene mine. Er ikke i nærheten av "musa". Han elsker at jeg gir han oralsex, men har aldri vert i nærheten av å gi meg. Slik har det vert i 10 år (!!) så JA, selvfølelsen min har fått en alvorlig knekk. Er ikke så lett å be han kjenne heller, når det nesten virker som han "hater" å ta på meg. Andre menn flørter og gir meg oppmerksomhet, men herregud som jeg ønsker det var mannen. Hadde han enda prøvd, så kunne jeg "hjulpet" han. HI
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #8 Skrevet 5. november 2011 Har du prøvd å få han med på å gjøre "ferdig" deg før han kommer selv? Menn mister litt piffen ofte etter de er ferdige og da har de ikke så lyst mer. Kvinner er litt anderledes. Så du kan gjerne komme og bli tilfredstilt og allikevel tilfredsstille ham etterpå. Hva sier han om du foreslår noe sånt? Og hva sier han i det hele tatt? Kanskje han ikke vet at 5 jokk inn og ut ikke er det helt store for kvinner.....(?)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #9 Skrevet 5. november 2011 vi har det akkurat likt.jeg prøver men han vil liksom ikke mer.utrolig kjipt og det går utover selvtillitten. er jo meg det må være noe feil med. jeg har heller aldri sett på andre (eller hatt andre) men merker at jeg begynner å komme til det punktet at jeg kunne tatt "hvem som helst" for å føle meg bra nok igjen. vi har riktignok pratet mye om dette, rett og slett fordi jeg synes det er synd om sexlivet mitt skal være over i en alder på 22. min samboer lker å være inntil meg men puppene mine klarer han ikke ta på fordi det er matfatet til ungen vår. og musa mi er ikke noe han forbinder med sex lenger. er jo der ungen vår kom ut. det var etter fødselen det stoppet opp, selv om jeg veide mindre enn hva jeg gjorde før fødselen og hadde en kropp med finere kurver. kanskje dere sliter med det samme?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #10 Skrevet 5. november 2011 Jeg forstår deg kjempegodt. Lurer på om det er min gamle kjæreste du snakker om...... Jeg gav opp etter 3,5 år. Var utrolig lei av å måtte fortelle han gang på hang hva jeg likte, hvordan jeg gjerne ville ha det etc et. Han tok ALDRI initiativ til å gjøre det jeg likte (selv om vi hadde mange samtaler hvor jeg påpekte/lærte han opp i hva som tilfredstilte meg. Han lovet stadig å prøve, lovet stadig å ta mer hensyn osv, men det hjalp aldri.......
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #11 Skrevet 5. november 2011 Han sier ikke stort. Han vil at det skal være godt for meg, men å stryke litt låret er ikke akkurat det store.... Er så vanskelig til å få han til å gjøre noe annet en å kysse meg. Skjønner ingenting ...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #12 Skrevet 5. november 2011 Godt det ikke er bare vi som sliter! Han var slik før vi fikk barn også. Da var jeg så forelsket at jeg ikke brydde meg så mye... Hi
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #13 Skrevet 5. november 2011 Jeg ler meg i hjel. Her inne er det fryktelig synd på menn med damer om ikke elsker å bli knulla i rumpa,som ikke er med på trekantsex, som ikke gjør ALT de gjør i pornofilmene og som ikke får trippelorgasme av å få en penis trøkt langt nedi halsen. Sånne damer fortjener ikke annet enn utro menn! Så er det altså en dame som skriver at mannen ikke tilfredsstiller henne, som ikke gidder å ta og stryke på henne, ikke gir henne oralsex... Også er det HUN som er kravstor? Hva faen? Vi forventer at damene skal være med på hva som helst, når som helst, men vi skal ikke forvente LITT tilbake av mannen? Er til og med ei om spør hva mannen uansett skal gjøre når han har hatt orgasme og da er ferdig. KØDDER DU??? Da skal han selvfølgelig gjøre en innsats for at dama skal få orgasme også! Hvis mannen slikker deg til du kommer, bare snur du deg unna og anser sexen som over da? For DU er jo ferdig? Er glad for at jeg er sammen med en uegoistisk mann, en som er lydhør or mine behov og ønsker og som gidder å gjøre en innsats. Han har aldri, ALDRI, avsluttet sexen før vi begge er tilfredsstilte. Og det har ikke jeg gjort heller.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #14 Skrevet 5. november 2011 Vel 16;13,når mannen først har skikka meg til orgasme, så har jeg mest lyst til å snu meg rundt og sove jeg også. Men jeg gjør da ikke det, jeg fortsetter til også han har fått orgasme. Men ettersom det blir sett på som så kravstort, så burde jeg kanskje slutte med det? Bare takke for meg når jeg har fått mitt?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #15 Skrevet 5. november 2011 Amen! Synes absolutt det er lov å være litt kravstor jeg da. Gi og ta....
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #16 Skrevet 5. november 2011 Jeg har nok kanskje vært litt som mannen din mot mannen min etter første graviditet og fødsel og et par år etter. Det var ikke artig hverken for meg eller han, og også her gikk nesten forholdet i vasken fordi jeg aldri ville ha sex og følte at han maste. Han følte jo at jeg aldri ville tilfredstille han og fikk kroppslige komplekser pga dette. Nå etter snart tre år er det endelig på vei til å løse seg. Det har vært mange samtaler og mye snakk, men det som egentlig har hjulpet er handling, fra begge to. Da jeg var gravid gikk vi begge ganske mye opp i vekt av diverse årsaker. Jeg er naturlig tynn og gikk raskt ned etter fødsel, men sliter jo med masse strekkmerker etc, men mannen har ikke slik for renning og han forble "stor". Dette fikk jeg problemer med i tilegg til at jeg har hatt mye infeksjoner etc så det har ofte vært mye smerter i forbindelse med sex, så da var jeg ikke så lysten. Nå har han endelig tatt tak og begynt å trene noe som resulterer i at han føler seg mye bedre, får mer energi, hjelper til mye etc. Jeg synes det er så flott at han tar ordentlg tak i sakene at det i seg selv gjør meg litt nyforelska. Sexen er mye(!) bedre og hyppigere nå..! Kanskje mannen din føler at det er noe som har forandret deg og at du bare lar det være med det? Snakk sammen om det er noe du kan gjøre annerledes for at han skal tenne mer på deg? Hjelper det om du pynter deg litt? Kjøp noen sexy støvletter og en fin kåpe og vis at du tar vare på deg selv og kroppen din. Det kan gjerne være noe helt annet også, det viktigste er nok å klare å snakke åpent om det og å gi hverandre rom til å si det ma. Har på hjertet selv om det kan være vanskelig å høre. Åpen dialog og gjensidig respekt kommer man veldig langt med!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #17 Skrevet 6. november 2011 Tusen takk for et flott svar! Ja, vi er nødt til å prate mer og bedre. Han sier han er redd for å såre meg, men det sårer meg mye mer nå som han ikke er årlig. Tror egentlig ikke at klær og diverse hjelper så mye her. Tar vare på meg selv, og kler meg fint. Har jo alltid vert slik også, selv da vi var nyforelsket. Vi får prøve å få snakket ut i dag. Er ikke så lett å få tid til hverandre med unger i hus, men vi har begge skjønt at vi må sette av tid til hverandre fremover!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #18 Skrevet 6. november 2011 Det kan jo være at vi skal legge litt ansvar på mannen her også? HAN blir jo tilfredsstilt, så han må jo nødvendigvis tenne på hi. Kan jo hende han bare er lat og ego i senga! Syns det er påfallende at uansett hvem det er som har liten sexlyst eller som er lite villig til å finne på noe nytt i senga, så er det dama sin feil.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #19 Skrevet 6. november 2011 Er han flink til å kysse og gi komplimenter ellers? Du har min fulle sympati, det er ikke slik det skal fungere i et forhold, at han skal bli tilfredsstilt, så skal du ligge der uten å "få noe". Det første jeg tenkte på her, er at han egentlig tenner på menn, siden han ikke liker å berøre deg, hverken på puppene eller nedentil, ikke gi oral eller noe. Regner med at jeg tar feil og at det er andre komplekser han har, men det var det første som slo meg.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #20 Skrevet 6. november 2011 Ja, han er veldig flink til å kysse, og oppmerksom ellers i hverdagen. Holder hender når vi går tur o.s.v. Har faktisk vert inne på tanken at han liker menn også:-) Er nok ikke noe som sier at han er det da.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #21 Skrevet 6. november 2011 Nei han er vel sikkert ikke det da. Må være noe komplekser han har i forhold til kvinnekroppen da skulle en tru.. Ikke hørt om menn som ikke ønsker å beføle og stryke osv før, under og etter sex.. Og det at du får orgasme burde jo være prikken over i`en i akten for ham liksom.. Har hatt sex med menn som tenner veldig på det, og ikke har villet komme før jeg også har hatt orgasme først. Så syns han er litt merkelig han "eksen" din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå