Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Hva tenker dere om dette? Hva kan være grunnen? Finnes det flere der ute som har barn som er veldig passive? Er bekymret og det har jeg vel grunn til?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Hva sier de på helsestasjonen da, har du fått henvisning til fysioterapi? Det er jo store individuelle forskjeller på hvordan barn utvikler seg, men jeg synes du burde vært hos fysioterapeut for å finne ut om barnet bare er sent ute eller om det er noe galt. Jeg hadde blitt veldig bekymret, mine fire barn har alle gått rundt bordet ved den aldereren, hun ene gikk selv uten støtte. De reiste seg, krabbet, klatret og herjet alle døgnets våkne timer.. Håper dere finner ut av det, og du kan vel be om å få time hos fysioterapeuten på helsestasjonen om du ikke allerede har det.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Når barnet ikke ruller eller beveger seg noe særlig ved 10 mnd er det på tide å reagere litt, ja.. Det trenger ikke å være noe farlig, men kontakt helsestasjon, få en henvisning til fysioterapeut for en vurdering og råd til stimulering. Hvordan liker barnet mageleie?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå