Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Er nå gravid i uke 11 og har hatt noen kvalme og grusomme uker hittil hvor det har vært så ille at jeg har vært sykemeldt og sengeliggende. Nå har jeg sluttet å kaste opp, er fortsatt kvalm til tider, men nå de siste dagene har jeg begynt å få vondt i magen. Det nærmeste jeg kan beskrive følelsen er som at man har spist alt for mye og er så mett at man får skikkelig vondt i magen og buksa strammer. Slik har jeg det, bare at jeg kan ikke kneppe opp buksa. Det sprenger liksom i magen, skulle tro jeg ikke gjorde annet enn å stappe meg full av mat, men tvert i mot. Jeg orker ikke tanken på mat, da jeg allerede er "stappmett" og skulle veldig ønske jeg kunne "kneppe opp buksa". Noen som har det samme eller vært borti lignende ? Hva er dette ? Normalt ? Kan det behandles/lindres på noen måte ? Pleier det å vare lenge ? Har hatt det slik i 3-4 dager nå og det går utover søvnen, humør og min væremåte og hverdag.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Jeg er i uke 6 Og har også kjent den sprengningen... Aner ikke hva det er..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Har ikke hatt det sånn selv, men er det smertefullt eller bare ubehagelig? Uansett bør du kanskje ta en telefon til legen?? Håper det er forbigående og at du snart kan glede deg over graviditeten Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Det varierer mellom smertefullt og ubehagelig. Uff, da må jeg vel ta kontakt med legevakta da.. legekontoret mitt er jo stengt i helga..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå