Gå til innhold

Tungepiercing: hvor gamle er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker dere noen gang på å ta den ut? Jeg tok ut min for ett år siden. Tidligere i dag sjekket jeg om hullet var grodd igjen, men stanga gled rett gjennom gitt:) nesten så jeg er fristet til å sette den tilbake igjen. Eller er det Harry?? Jeg er 25 år da...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok tungepiercing når jeg var 18, og tok den ut to år etter. Syns plutselig det var fryktelig ekkelt å ha noe i tunga, og tok den bare ut.. Litt harry kanskje? Hehe

Skrevet

Jeg er 24 år og har min enda. Jeg har hatt den siden jeg var rundt 15 år og har egentlig aldri tenkt tanken på å ta den ut. Jeg leker aldri med den så hvis ikke jeg sitter med munnen åpen eller ler så er det ingen som ser den. Jeg har også fler piercinger som jeg har hatt i snart 10 år og jeg føler meg ganske rar hvis jeg tar de ut. Jeg har en i nesa som jeg må ta ut på jobb og jeg hater det. Hehe

Skrevet

Jeg er 26 og har hatt min i 10 år. Har litt problemer med å skulle ta den ut igrunn... Har hatt i nesa og, men den tok jeg ut etter at den hele tiden falt ut når jeg hadde sex med mannen ;) Turnoff og stoppe for å lete etter den :o)

Skrevet

Harry uansett om man er 16 som 30. Men verre dess eldre man blir, blir et tegn på at man aldri vokser opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...