Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 her har jeg brodering og hekling som tidsfordriv når ungene er lagt for kvelden. Hva med dere?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Tegning, maling og litt skriving. Føler ikke jeg er god nok til noen av delene da, men det ligger i min natur å være kritisk til det jeg lager. Andre synes det er fint da, og det er koselig
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Skriver dikt (lenge siden jeg skrevet nå da...), maler bilder og lager litt smykker/øredobber/armbånd osv. Dette er bare noe jeg pusler litt med. Ikke solgt så mye, men syns det er gøy å holde på med. Lager bare til eget bruk, dersom jeg ikke blir spurt om å lage til andre.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 Jeg prøver å lære meg å hekle og strikke, men det funker dårlig desverre. Har ikke så mye tid til hobbyer hjemme så det må bli noe jeg kan gjøre på jobben og dette hadde vært perfekt. Ellers så har jeg tenkt til å ta opp sying igjen. Snowboard er helt klart favoritt hobby, men nå er jeg gravid igjen så det blir bare sjeldnere og sjeldnere jeg får tid til det desverre.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #8 Skrevet 5. november 2011 Spiller i korps, strikking, leser bøker, og prøver å få trent litt også.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #9 Skrevet 5. november 2011 Hest, men akkurat nå har jeg ikke tid til en slik hobby.. Må ha noe jeg kan sysle med etter at jenta mi er lagt. Er alenemor, så kommer meg heller ikke ofte utenfor døra. Ønsker å lære å strikke klær til jenta mi. Gjerne hekle også, virker så lett å hekle.
Miztery Skrevet 5. november 2011 #10 Skrevet 5. november 2011 Hest, men det deler jeg med datteren min. Om kveldene gjør jeg ikke mye fornuftig, ser på TV eller blogger litt (http://herigstad.wordpress.com), leser litt, en sjelden gang drar jeg fram strikkingen, men altfor sjeldent! Dessuten har jeg et kamera jeg burde tatt mer bilder med, men jeg er sjelden ute på tur uten hest, og da er det så tungvint med et svært kamera..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå