Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Jeg går siste året på sykepleien nå, men ser at jeg har samme sats som jeg hadde da jeg hadde sommerjobb og gikk andre året på sykepleien. Skal man ikke stige hvert år? I tillegg sa en bekjent som også er student at hun hadde levert inn eksamensresultater til lønningskontoret og dermed steget i lønn? Hun sa også at jeg som har to barn skulle få ekstra penger pga de? Er det noe av dette som stemmer?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Vet ikke hvordan det er i staten (i tilfelle det er der du er ansatt), men jeg jobber med lønn i kommune, og studentavlønning er veldig individulet vil jeg tro. Ikke alle kommuner praktiserer studentlønn heller. Det stemmer at du vil ha rett på ansiennitet for permisjonstid med barn -det er lovfestet. Ring til lønn i din kommune og snakk med de.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Jeg er ansatt i kommunen jeg også. Jeg har levert inn studentbevis osv, så jeg får lønn utifra det. Men skulle de ikke informert ang. dette med barn? Får vel ikke etterbetalt akkurat..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå