Gjest sug lut Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Hva skjer da - er løpet kjørt? De bruker jo opp all vinternæringa si på en feik vår?
bIomstre Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Å krokussjokk! Det kan jo mine også ha gjort.... har ikke kommet på å sjekke. Georginen på trammen er i allefall langt på vei med sin andre vår. Den så litt pjusk ut etter den ene nesten frostnatten vi hadde, og alle blomster ble knepet av. Så fikk den stå der mens jeg gåglet hva jeg skulle gjøre videre... Fant ut at bladene godt kunne bli brune før jeg drar opp knollene og oppbevarer de tørt og frostfritt for ny utplanting til våren. Men så kom jo lissåmvåren! Og nå er Georginen frisk og grønn med to utsprugne flotte røde blomster og full i knopp - dobbelsjokk! Men verdt penga da, både 17-mai pynt OG julepynt, det får'n si! Kan jeg få velferdsperm resten av dagen for å rekke hjem for krokus-status-sjekk før dagslyset forsvinner?
Gjest sug lut Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Selvsagt. Du får også dekket regning for et bedre måltid m drikke som plaster på såret for å ha blitt satt i denne forferdelige krokussjokk-tilstanden. Hulke, to cm opp med både iriser og krokus, faktisk, når jeg tenker over hva jeg FAKTISK planta. Tror jeg trenger plaster, jeg også.
Gjest Ingen skal få! Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 På tide å sove. "Hjelp, konkursene spirer!" Her satt jeg og skrev et langt innlegg om økonomi, hellas og luksusfellen... Så var det "bare" blomster :-/
Gjest amandine Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Krokusene spirer??? Her er markjordbærene akkurat modne... HÆ HÆ HÆ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå