Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Vi blir en voksen og et barn som skal bo i leligheten. Hva synes dere? Skal på visning på denne http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=31606550
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Kjempefin leilighet - lekker:) Men jeg syns den var dyr og hadde høye felleskostnader. Men om du har råd til det så kjør på!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Her er nok ikke folk fra Oslo. Denne ser ut som et veldig bra kjøp Lave felleskostnader og ikke alt for høy m2-pris. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 Hadde aldri kunnet bodd i blokk, og hadde aldri kjøpt noe så lite for så mye penger, og jeg hadde fått fnatt av å bo slik med barn!! Hvorfor flytter dere ikke litt utenfor og får et 3-4 ganger så stort hus til samme pris?? Men smaken er som baken, jeg hadde ikke klart det ! Ikke var det noe som var spesielt fancy med leiligheten heller!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 Hi her.. Felleskostnadene er ikke så veldig høye mtp at det er Oslo og Ekeberg. Og jeg føler dette er en lelighet vi kan bo i mange mange år fremover
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #7 Skrevet 5. november 2011 Fordi mitt barn går i barnehage der oppe å fordi jeg ikke har bil. Da er det veldig greit med 10min buss til byen å jobben og det er liksom ikke midt i byen heller. Hi
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #8 Skrevet 5. november 2011 Kjempefin leilighet! Ikke var den dyr heller og med lave felleskostnader så ser det ut som at det kan være et godt kjøp. Lykke til på visning:-)!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #9 Skrevet 5. november 2011 Hva mener du med det? Om man har råd eller ikke kommer ikke an på prisnivået i området, men på inntekter og utgifter. Jeg har ikke råd til dette, og det handler ikke om hvorvidt jeg mener det er verdt pengene...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #10 Skrevet 5. november 2011 Nå handlet vel ikke innlegget om DU har råd til det eller ikke. JEG har råd til det og derfor skal jeg på visning:) Og svaret var til henne over som mente at felleskostnadene var høye, noe de ikke er..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #11 Skrevet 5. november 2011 Og som du sikkert ser, er svaret mitt til hun som mente det ikke var folk fra Oslo som hadde svart.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #12 Skrevet 5. november 2011 Hadde heller kjøpt denne.... http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=31472407&counterId=205&UX_EL_c=realestate_homes_result
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå