Gå til innhold

Skal kjøpe lelighet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefin leilighet - lekker:) Men jeg syns den var dyr og hadde høye felleskostnader. Men om du har råd til det så kjør på!

Skrevet

Kjempefin hvis du har råd...

Skrevet

Her er nok ikke folk fra Oslo. Denne ser ut som et veldig bra kjøp :) Lave felleskostnader og ikke alt for høy m2-pris. Lykke til!

Skrevet

Hadde aldri kunnet bodd i blokk, og hadde aldri kjøpt noe så lite for så mye penger, og jeg hadde fått fnatt av å bo slik med barn!!

Hvorfor flytter dere ikke litt utenfor og får et 3-4 ganger så stort hus til samme pris??

Men smaken er som baken, jeg hadde ikke klart det ! Ikke var det noe som var spesielt fancy med leiligheten heller!

Skrevet

Hi her..

Felleskostnadene er ikke så veldig høye mtp at det er Oslo og Ekeberg.

Og jeg føler dette er en lelighet vi kan bo i mange mange år fremover :)

Skrevet

Fordi mitt barn går i barnehage der oppe å fordi jeg ikke har bil. Da er det veldig greit med 10min buss til byen å jobben og det er liksom ikke midt i byen heller.

Hi

Skrevet

Kjempefin leilighet! Ikke var den dyr heller og med lave felleskostnader så ser det ut som at det kan være et godt kjøp.

Lykke til på visning:-)!

Skrevet

Hva mener du med det? Om man har råd eller ikke kommer ikke an på prisnivået i området, men på inntekter og utgifter.

Jeg har ikke råd til dette, og det handler ikke om hvorvidt jeg mener det er verdt pengene...

Skrevet

Nå handlet vel ikke innlegget om DU har råd til det eller ikke. JEG har råd til det og derfor skal jeg på visning:) Og svaret var til henne over som mente at felleskostnadene var høye, noe de ikke er..

Skrevet

Og som du sikkert ser, er svaret mitt til hun som mente det ikke var folk fra Oslo som hadde svart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...