Gå til innhold

jeg er så betatt av han:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en mann som er så interessert i meg og han er helt vilt kjekk!!!

I tillegg har han den humoren og glimt i øyet, skikkelig sjarmør!!!

Han bruker å snakke med meg når vi møtes på jobb/butikk o.l. og jeg kjenner jeg blir varm i hele kroppen når han bare skriver hei på facebook omså..men jeg kan jo ikke skrive noe tilbake til han....føler jeg.

Jeg har samboer og et barn og jeg skal ikke være utro altså......men jeg har sååå lyst. Jeg tenker tilogmed på han når jeg og samboer har sex....(men det har jeg skjønt er vanlig her inne?):P

Jeg tenker på han døgnet rundt....får sommerfugler i magen når jeg ser han...

bare et sukk fra meg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørsmålet er jo om hvilken type mann dette er, er dette en seriøs mann som ikke bare søker spenning hos en dame han ikke ser noe mer i?!

Men dette er ting du sikkert vet, eller kjenner på, om hvordan type mann han er. Det sier jeg fordi at de fleste/mange menn søker eventyr, og ikke seriøse forhold.

Du må aldri finne på å gå bak ryggen på mannen din, uansett. Ikke gjør noe du ikke ville noen skulle gjort mot deg. Men er det da sånn at du lever i et dårlig forhold og lar deg bli betatt/forelska av en annen, så kanskje du må gå i tenkeboksen for hva du gjør i dette forholdet. Men viss du lever i et godt samliv, så burde du kanskje bare slette denne personen fra facebooken din å holde deg unna han til disse sommerfuglene går over.

Lykke til, med hva enn du måtte bestemme deg for.

Skrevet

Åååå, jeg veit så utrolig godt hvordan du har det! Jeg har det på samme måte. Det har roet seg litt nå, men det var en jeg møtte på en fest samboeren min og jeg var på. Vi snakket sammen hele kvelden, men det skjedde absolutt ingenting, jeg var ikke utro. Men...... ååååå, han er så kjekk og god og hyggelig. Han liker meg veldig godt og, han sa så mye fint og romantisk.

Det går over, selv om det er både slitsomt å godt på en gang ;)

Skrevet

uff, ja dette er grusomt:(

jeg vet ikke om han er interessert i noe mer enn sex, men det virker egentlig slik.........

jeg må nok holde på han jeg er sammen med, ingen tvil egentlig....

Skrevet

Da råder jeg deg faktisk til å slette han fra facebook jeg- så ikke fristelsen blir for stor. Sånn at du får hodet på bedre tanker. Dette kan skje alle, men viss magefølelsen å hjertet ditt sier du vil være med samboer og barn, så er det ikke vits i å ofre noenting.

Da får du heller ha han i fantasiene en liten tid til, før det etterhvert vil blasne helt og gå over :)

Skrevet

kloke ord:)

jeg føler ikke jeg _kan_ slette han fra Facbook pga han er bekjent av både broren min og samboer, faktisk........

ja kanskje det vil blasne helt og gå over, men nå har det gått 1 år....uff...

Skrevet

Se det positive i det... Du har fremdeles draget ;) og vis samboeren din hvor flott kjærestenhan har. Ikke gjør noe dumt, du vil bare angre etterpå. Dere har barn sammen, dere må jobbe litt ekstra. Det er det verdt.... Kjekkas eller ikke ;)

Hilsen jeg som skjønner deg :)!

Skrevet

hehe ja jeg har nok d:P

ja, vi må nok jobbe litt ekstra, vil jo ikke løse opp familien pga han.(

en natt ville vært helt perfekt, men det er ikke verdt det!!!!!:(

Skrevet

En natt ville ødelagt forholdet ditt! Det kan jeg garantere!!!!!! Jeg kjenner ingen av dere, men sunn fornuft sier at ville gått galt. Jeg ville i allefall hatt såååå dårlig samvittighet at jeg hadde ikke holdt det ut. Jeg ville sett for meg "natten" i øynene til min samboer og i øynene til vårt barn hele tiden. Det ville knekt oss alle. Sikkert dere og. En "natt" er nok fristende, men om du VIRKELIG elsker din mann, gjør du ikke det. Har dere ett så dårlig forhold, så prøv å tenk på dette: om det IKKE var for prins charming, ville du gått fra mannen din da???

Hilsen hun som forstår deg ;)

Skrevet

takk til deg som forstår:(

jeg kommer ikke til å være utro.Jeg ødelegger jo for barnet vårt også..og det har jeg ikke hjerte til:( men hadde jeg vært singel såååå.....og jeg kunne nok sett for meg mere med han da...

Skrevet

Jeg har og tenkt det. Hadde jeg vært singel så..... Mmmmmmm

Men hadde det ikke vært for min prins charming, hadde jeg ikke øbsket å være singel. Så på den måten veit jeg at akkurat nå, er det prins charming som virker lokkende, ikke det at jeg ikke elsker min mann... Er ikke lett.... Og så lenge jeg elsker min mann, kan jeg ikke la noen ødelegge. Ingen av oss fortjener det.....

Lykke til ;)

Hilsen meg igjen :)

Skrevet

I feel you, so bad. Har ikke noe godt råd, annet enn at jeg vet godt hvordan det føles! :P

Skrevet

Åh, jeg kjenner meg igjen. Med meg gjaldt det en mann som var innleid i bedriften vår for å gjøre en jobb i et par mnd. Jeg var helt betatt, og hadde han tatt initiativet til noe mer, så hadde jeg blitt med.... Skjemmes av å si det, men slik er det. Har aldri skjedd meg før, har ikke enset andre menn, så skjønner ikke hva som klikket for meg.

Heldigvis skjedde det ikke noe. Han ble ferdig med jobben for noen måneder siden, og ute av syne, ute av sinn. Allerede nå forstår jeg ikke helt hva jeg egentlig var så betatt av.... Er gla jeg ikke har fått noe venneforespørsel på facebook, for da hadde jeg nok kanskje holdt litt mer liv i fantasien. Litt verre for deg som tydeligvis treffer på han med jevne mellomrom....

Skrevet

uffda, bra han er ute av synet nå da:)

ja, jeg treffer på han flere ganger i uka og det er litt vanskelig synes jeg...:( kan jo ikke be han dra på en annen butikk heller da:P hehe...han må jo ha klær han også:P

men men, jeg klarer å "holde meg", tar det heller ut på samboer med ekstra sex!:P

HI

Skrevet

Å se og fantasere er ikke ulovlig:) Men ikke gjør noe mer enn det bare. Hadde det åsså sånt med eksen, og jeg er singel nå. Gresset er ikke grønnere på den andre siden, man merker VIRKELIG hvor mye dårlige menn det er der ute når man blir singel.. trust me!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...