Gå til innhold

"Tilnærmelser"" om morgenen ? hva synes dere om det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min kommer og vil ligge inntil meg og "kose" når vi våkner om morgenen HVER dag. Jeg synes det kan være koselig hvis han greier å ligge HELT stille, men det greier han jo aldri. Hvis han begynner å stryke på meg, er det bare irriterende når jeg er trøtt og vil sove lenger. Som regel ender det med at jeg må stå opp fordi han ikke greier å holde seg rolig, mens han blir sur. Det er det samme hver eneste dag. Skjønner ikke hvorfor han gjør dette, eller hva han vil oppnå; han vet jo at jeg ikke liker det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

siden mini våkner 5.30-6.00, så der det uaktuelt her. Likte det før vi fikk barn, men det var jo en sjelden gang, så da ble det ikke masete :)

Skrevet

Haha, sånn er det his oss og ;)

Men sier jeg blir så varm av at han ligger helt inntil mwg, så da flytter han ,itt på seg ;)

Prøv det i morgen :)

Skrevet

Sånn er der her også, jeg trenger rett og slett tid på å våkne og er super irritabel når jeg er trøtt:) "Kos" og "pusling" gidder jeg rett og slett ikke.

Men her respekterer han det når jeg har forklart det til han da...på en pen måte når jeg er våken, vel og merke.. ;)

"sorry kjære, det er ikke deg det er meg.." hehe.

Skrevet

Det som skjer hjemme hos oss for tiden er at jeg våkner og må på do når det nærmer seg morgen. Jeg går og gjør det jeg skal uten å slå på lys noe sted for å ikke vekke hodet helt. Deretter legger jeg meg igjen og i løpet av 5-10 minutter har jeg nesten sovnet. Det er den samme tiden samboer trenger for å våkne til hvis han våkner når jeg legger meg. Så begynner han å stryke på magen min. Dermed avbryter han prosessen med å sovne igjen.

Jeg har skikkelig søvnunderskudd, og dette er skikkelig irriterende etterhvert. Han får beskjed om det, men det er som om han tror beskjeden ikke gjelder neste dag også...

Skrevet

Her virker det ikke som om HI har tenkt å sove videre da, ettersom hun står opp. Synes synd på mannen hennes, jeg. Må være kjipt å bli nektet kos på denne måten hver dag. Er hun våken nok til å stå opp, så er hun vel våken nok til å kose også?

Skrevet

Irriterende, for vi har barn som våkner tidlig og jeg vil sove så lenge som mulig!

Men om vi har barnefri, jatakk :-)

Skrevet

Nå er jeg ikke HI, men om noen hindrer søvnen min med "kosing" blir jeg ikke bare ute av stand til å sove, men også for irritert til å sette pris på kos...

Skal man kose bør man vente til parteren er uthvilt.

Skrevet

Ja, jeg står opp fordi jeg blir irritert. Hadde ligget lenger hvis jeg ikke hadde blitt forstyrret.

HI

Skrevet

Synes det er deilig, jeg - så lenge han er tålmodig og lar meg få våkne sakte :)

Skrevet

Jeg hadde også syntes at det var deilig hvis han greide å ligge HELT stille, men det er visst bare helt umulig.

Skrevet

Jeg er nok motsatt. Mannen er i koma på kvelden/natta, så skal det bli noe kos så må det skje på morgenen. Synes det er helt greit å bli vekket av kos jeg da, spesielt hvis jeg kan få sove videre etterpå. Eneste jeg ikke liker med det er dagslyset ;) Da er rullgardin tingen =)

Skrevet

Hvis gubben skulle ligge inntil meg hver morgen, så hadde det blitt tidlige morgener her i huset, for her står vi opp temmelig tidlig til hverdags... Så nei takk.

Men på helg, og ikke minst uten barn, så hadde jeg elsket det! Og tenk om jeg kunne få sove videre etterpå - det hadde vært digg, det...

Skrevet

Vel, nå har vi barn og jeg kan ikke sove videre. Det blir bare til at "kosen" ødelegger den siste delen av nattehvilen, at jeg må stå opp med en gang i stedet for å ligge og dra meg og våkne litt mer gradvis.

Skrevet

Åh, men det er jo såååå deilig å våkne til kos fra den man elsker!!:D

Digger det jeg- vi kiler hverandre på ryggen og ligger tett inntil før vi sovner på kvelden, har dobbeldyne og ligger inntil hverandre natten gjennom. Og koser gjerne på flere måter på morgenen. ;)

So what om vi har barn? :)

Skrevet

So what fordi jeg må uansett stå opp snart, jeg kan ikke kose først og så legge meg til å sove igjen.

Og for meg er det alt annet enn deilig å våkne til slik kos. Det kiler og er bare irriterende. Det hadde vært godt om han kunne ligge stille og bare holde rundt meg, men det greier han ikke.

Skrevet

Tja, vi bytter på å stå opp vi. :) I helgene da. Den som står opp ekstra tidlig går da evt og legger seg igjen en time eller så når den andre står opp litt senere, med mindre man skal ut på noe ekstra tidlig.

På hverdagene må jeg da uansett opp, så da er det bare hyggelig å bli vekket på den måten. :)

Skrevet

Damn you anonymknapp, hehe.. 19.41

Skrevet

Jeg hater det! Eller altså, om jeg har våknet kan det være deilig å ligge litt inntil før vi står opp, men mannen min har lyst på sex når han begynner med disse tilnærmingene og jeg liker ikke å ha sex om morgenen.

Skrevet

Hehe, min er også sånn. Syns det er deilig så lenge han ligger heeelt i ro men med en gang han begynner å klå dytter jeg han bort. Dette er vel og merke hvis jeg skal opp tidlig og det er 10 min til klokka ringer. Er det helg og vi har god til kan det hende det blir litt mer ;)

Skrevet

Vi bytter også på å stå opp i helgene. Jeg står opp tidlig på lørdager og han på søndager. Men én av oss må jo uansett opp.

HI

Skrevet

Det er jo rett og slett fordi de ønsker å få seg no. Hos menn er testosteron nivået høyest om morgenen ( er faktisk forsket på) så at de da vil prøve seg på tilnærmelser som vil føre til sex er jo ganske selfølgelig.

Synes morgen kos er deilig jeg da, bli vekket forsiktig av snikene hender..mmm :) leder ikke til sex så altfor ofte, men er alikevel en god følelse :)

Skrevet

never!!

jeg er skikkelig morgen gretten, og gleder meg alltid til han skal stå opp med barna..han står faktisk mer opp enn meg, jeg er sur om morningen.P

Skrevet

synes det er riktig så kos jeg å klemme og stryke litt og så sovne igjen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...