Gå til innhold

Annet spørsmål om ferie og permisjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk ut i permisjon 4 januar i år og hadde da 2 uker ferie til gode som jeg fikk overført til i år.

Min permisjon ender i slutten av november i år og jeg skal etter det ta ut 7 uker ferie (5 fra i år og 2 fra i fjor) Nå har det seg slik at for å få til dette må jeg overføre 2 av de ukene til neste år (dette er ok for arb.giver)

slik at min ferie og permisjon ender i midten av januar 2012.

Far skal etter dette ha 10 uker. Vi har søkt om utsettelse av hans permisjon siden jeg skal ha hele 7 uker ferie etter endt permisjon. Har ikke fått svar enda.. Tror dere vi vil få trøbbel med å få dette innvilget?

(Han har fått innvilget sin permisjon, vi venter bare på svar på utsettelsen..) Takk på forhånd kloke damer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det burde ikke være noe problem å få det innvilget. Når søkte dere? Er jo litt behandlingstid. Dere kan evt kontakte NAV å høre hvor langt de har kommet.

Vi søkte om utsettelse av fedrekvote fra februar til juli. Vi sendte med alle papirer, men likevel tok det 6 md å behandle søknad. Saksbehandler nektet for hun hadde korrekte papirer og selv etter telefon om hun NÅ hadde korrekte papirer tok det ekstra 3 md.

Skrevet

Det skal som regel ikke være noe problem. Men det er viktig å søke i god tid. Jeg husker ikke hvor lang tid behandlingstid det er. Vi utsatte også pappapermen pga av min lovfestede rett til ferie. Søkte 2 måneder før han egentlig skulle begynne sin perm.

Skrevet

Hun sa at søknaden skulle være inne innen siste dag i fellesperioden (som er 21 november) Ringte inn på onsdag for å sjekke hvordan det lå an og hun sa bare at den ikke var ferdig behandlet. Hun sa også at dem regnet 2 mnd på å behandle den. Den var registrert hos dem 23 sept.

Er bare så redd for at det er noe feil og vi ikke rekker å fikse det før 21 nov.. Tror jeg skal ringe og purre litt etterhvert.. Har fyllt ut papirene sammen med dem så det skulle ikke være noe galt.. Tusen takk for skikkelige svar :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...