Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Stakkars norsklærere, sier jeg bare.....
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Synes mer synd på dere her inne som henger dere sånn opp i skrivefeil! Dere må jo lide hver eneste dag, når dere leser inne på disse sidene!!!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Det sier jeg også, utrolig mange tragiske skrivefeil å lese her. Jeg har nok noen fordommer mot akkurat dette, kjenner jeg mister respekten litt for vedkommende med lignende skrivefeil som du beskriver hi.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Det er faktisk TENKT - http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=tenkt&bokmaal=+&ordbok=bokmaal og SAGT - http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=sagt&bokmaal=+&ordbok=bokmaal Kanskje du burde sjekke ordboka før du sier at andre har skrivefeil?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 Det slår deg ikke at overskriften er et eksempel på dårlig rettskrivning?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 Da burde det kommet tydeligere frem mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #7 Skrevet 5. november 2011 HI her. Hvorfor tror du jeg skrev "stakkars norsklærere" etter overskriften? Vi kan jo ta med "pungt" også Og det er ikke bare her inne, selv om her er mye rusk. Det er over alt.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #8 Skrevet 5. november 2011 Når du begynner overskriften med "det er tengt og sakt" så trodde jeg du mente med neste setning "stakkars norsklærere.." at det som stod i overskriften var rett. Men da har jeg bare misforstått, og beklager dette. Men når det nå er sagt så er det noen som har problemer med å høre forskjell på g og k, p og b og lignende. Har en venninne som skrev "kobber og pestikk" i stedet for "kopper og bestikk" f.eks. (hun med linkene)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå