Gå til innhold

Jeg ønsker meg tre barn... Er jeg gal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 31 og samboer er 34. Sammen har vi to barn.

Nå for tiden er jeg student og er ferdig med utdannelsen våren 2014.

Jeg ønsker ikke barn mens jeg er student, men håper på to små til etterhvert. Vi har hele tiden vært enige om tre barn, men nå begynner samboeren å få " kalde føtter". Han mener at vi blir for gamle og at jeg ikke kommer til å få fast jobb med en gang. (sykepleier).

Jeg elsker barna våre og føler at vi har orden i kaoset selv nå som jeg er student og vi har dårlig råd.

Hvordan overbevise ham at vi kan få et barn til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel frue, hvis du legger sammen to barn med to små til, og klarer å få det til å bli tre barn, da skjønner jeg godt at han ikke har tro på at du får deg jobb med det første...! ;-) Hihi!

Vent til du er ferdig med utdannelsen, og se hvordan jobbsituasjonen blir. Dersom alt det praktiske ordner seg, er det bare å kjøre på. Og da er det/de barna dere har fra før blitt litt eldre, og det er ikke så tungt med ett nytt barn.

Hilsen snart trebarnsmor

Skrevet

Dere har jo sannsynligvis noen år på dere ennå til å evt få det tredje barnet, så sånn sett er det jo ikke noe stress.

Men klin til når dere er klare - man angrer vel generelt ikke på de barna man får, men på de man ikke fikk? I alle fall er det det jeg klamrer meg desperat til, her jeg sitter grisegravid med tredjemann, termin om to uker og omgangssyke barn i alle etasjer av de vi har fra før, hehehe.

Lykke til med beslutningen!

Skrevet

Nei du er ikke gal, hilsen trebarns masterstudent med nummer 4 i magen som kommer midt i min master :)

Kjør på !!

Skrevet

Jeg er 34 og har akuratt fått nr.3