Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Hva synes dere om de karene?? Bergensk blir så lite flyt over på tv..urk... Han derre John Olav må ha vært dopet på ett eller annet.. Nå vet jeg ikke hvordan han normalt er men det der såg ikke bra ut..... :/ Men flink å synge er de!!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Ikke bare meg som reagerte på den mannen altså:-) Ja han virket virkelig dopet, og klestilen hans var noe merkelig. Så nesten ut som om han hadde nikkers på seg, halve leggen lyste frem mellom buksen og sokkene..
stjertløvetann Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Har ikke sett dette Senkveld du refererer til, men digger John Olav Nilsen på generelt grunnlag- skjønn fyr!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 John Olav er ikke dopet nei, han bruker ikke. Det er flotte fyrer med masse følelser og kreativ evne. Er så heldig å kjenne begge to, og de fleste i Gjengen. Kjempe morro at de selger så bra!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Syns den er bra jeg, liker måten de synger på bergenser, i motsetning til Gabrielle som synger grusomt på bergenser!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 Han "bruker" hasj, det ser ikke pent ut på tv..................
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #7 Skrevet 5. november 2011 Haha! Jeg kommenterte til mannen min da det gikk på TV, at Jan Olav må jo være dopet, så treigt som han snakket...! Snål fyr, ass....
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #9 Skrevet 5. november 2011 mannen min og jeg, og tilgomed 13 åringen synes han så "dopa" ut:P negellakk og leppestift?øøøh...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #10 Skrevet 5. november 2011 vel...John Olav har nok en fortid med div dop..men etter at han og Gjengen "tok av" .. har resten av dem satt et krav til at han er nyktern... og det er han. De hadde tidlig i karrieren noen uheldige konserter ..og etter det så har han ikke brukt noe .. han drikker når han er på fest som alle andre..men sterkere saker finnes ikke!"
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #11 Skrevet 5. november 2011 Å dette vet du fordi.....? Du kjenner noen som kjenner ham, og har lest dette i et intervju eller noe sånnt? En må var stein stokk blind om en ikke ser at den mannen var under påvirkning av helt andre ting enn litt for sterk kaffe. Han har nok fått smaken på "det gode liv" igjen gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå