Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 på facebook, hva menes med det?(vil ha kontakt?) og hva gjør man år noen så poker deg?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 I den nynorske versjonen er det oversatt til "dult". Er vel det samme som å "dulte til noen" på en godmodig måte. Alt etter hvem som poker deg, kan det bety ulike ting. Enten jeg vil bli nærmere kjent med deg, eller takk for at du er min venn... Du avgjør selv om du vil overse pokingen eller om du vil gjengjelde den.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Tja, for meg så betyr det bare "hei på deg" eller noe sånt:) Hvis jeg blir poket så poker jeg tilbake. Det er sjeldent jeg poker føsrt
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 man poker for å plage hverandre *poke kriiiiiiiiiig!*
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 er en som er interessert i me som gjorde det(og jeg har samboer), blir feil å poke tilbake da?ja sikkert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå