Gå til innhold

Verste jeg har lest noen gang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kikket innom,men greier ikke å lese dette, bildet sa mer enn nok :-(((

Jævla monster, de fortjener ikke å leve..

Skrevet

Grusomt!! Skulle ønske jeg aldri åpnet den linken......

Skrevet

HERREGUD! Absolutt det verste ja... Slemt å si det, men utøya massakeren er ikke i nærheten så ille, selv om det berørte mange fler.

Men å mishandle en forsvarsløs liten baby over lang tid!!! Nei, synes de "foreldrene" og "onkelen" burde lidd en langsom og pinefull død. Gjerne dødd av mishandling selv.

Finner ikke ord... Fikk så vondt av stakkars lille babyen på bildene at tårene presser på etter å ha fått rast litt sinne av meg....

Skrevet

Har lest dette før, den gang da gråt jeg i 4 dager, fikk det ikke ut av hodet. Så en politimann som har tatt det ene bildet han hadde photoshoppet bort noen blåmerker og beskjært bildet slik at det så ut som hun sov fredelig, og grunnen til at han gjorde det var fordi det fantes ingenn bilder av Brianna. Hun hadde blitt mishandlet hele sitt liv ingen brydde seg nok til å ta bilder av fine øyeblikk for det fantes ingen fine øyeblikk.

De eneste bildene som fantes av henne var obduksjonsbildene. Derfor har han ordnet dette bildet og rammet det inn og det henger på hans kontor.

Skrevet

Har lest dette før, den gang da gråt jeg i 4 dager, fikk det ikke ut av hodet. Så en politimann som har tatt det ene bildet han hadde photoshoppet bort noen blåmerker og beskjært bildet slik at det så ut som hun sov fredelig, og grunnen til at han gjorde det var fordi det fantes ingen bilder av Brianna. Hun hadde blitt mishandlet hele sitt liv ingen brydde seg nok til å ta bilder av fine øyeblikk for det fantes ingen fine øyeblikk.

De eneste bildene som fantes av henne var obduksjonsbildene. Derfor har han ordnet dette bildet og rammet det inn og det henger på hans kontor.

Skrevet

Overraskende at hun levde såpass lenge i et slikt hjem. Men hun ser ikke direkte mager ut.

Skrevet

jeg blir helt fælen av at sånt kan skje! Trodde dette var galskapen i en grusom hollywood film, sånt skal da virkelig ikke skje i det virkelige liv!?!

Disse såkalte "foreldrene" burde aldri fått lov til å sette det buret over babyens grav, de skulle ha blitt fratatt retten for å kalle seg selv hennes foreldre!

Hvor inni helvete var naboene, politiet, BV og helsepersonell? Jenta ble født prematurt, skal hun ikke da inn til kontroller?! Hvorfor i alle dager merket ingen noenting??

Jeg håper alle inne i fengeselene vet hva de har gjort, da får de smake samme medisin selv. For en ting er ihvertfall sikkert, selv den verste tyv hater babykillers!

Grusomme mennesker! Gi meg 5 minutter alene med disse små drittmenneskene så skal jeg jaggu sørge for at de aldri kan sitte på baken igjen!

Skrevet

Jeg svarte tidligere på denne tråden.

Vil bare si at jeg kommer til å legge meg vedsiden av min datter på halvannet år i natt og være evig takknemlig for at hun ikke har opplevd slike ting... Håper virkelig ingen andre forsvarsløse barn og babyer trenger å gå igjennom det helvete Brianna var igjennom. Mishandling fra de som skal være et barns nærmeste.. FY FAEN! Dette gikk veldig innpå meg, og jeg kommer nok til å bli enda mer nazi om jeg ser/hører om omsorgssvikt i mitt nærmiljø.... Fikk plutselig en bølge av at jeg må beskytte barn over meg, og jeg oppfordrer alle dere til å gjøre det samme.. Meld ifra til BV om dere mistenker mishandling!! Og tenk på vesle Brianna. Hjertet mitt blør, rett og slett...

Har nemlig lest noen innlegg her på dib der noen mødre lurer på om de skal melde til bv ved TYDELIG mishandling/omsorgssvikt. Saken BØR være veldig klar for ALLE som er her inne, om man ikke vet hva som går under mishandling burde man heller ikke få barn. Klapse barnas fingre er f.eks. mishandling og omsorgssvikt. Mao grunn i massevis til bekymringsmelding.

Skrevet

Du tar litt av nå. Jeg vet om ei som planlegger å bli Bv-pedagog, samtidig som hun klapser hånda til sønnen når hun finner det nødvendig.

Skrevet

leste LITT med tårer i øynene;( stakkars stakkars barn!!!Jeg klarte ikke lese mer eller se videoen, er det virkelig muuulig å være så grusom??!:(

Har en liten jente selv ,og jeg har mest lyst til å gå ned nå, ta henne opp og bare gi en goood lang klem og si at jeg elsker henne!!!

Skrevet

Jeg har jo også lest lignende saker før og syntes at det har vært helt forferdelig, men merker at det går inn på meg på en annen måte nå etter at jeg har blitt mor selv. Bare tanken på å skulle skade mitt eget barn på noen som helst måte er for fæl til å tenke på, og jeg klarer ikke forstå hvordan noen har hjerte til å gjøre en brøkdel av hva disse personene gjorde. Jeg, som noen over meg her skrev, får også en slags "beskyttelsesbølge" over meg etter å ha lest dette.

Gleder meg til å legge meg ved siden av babyen min i kveld, vel vitende om at han har det så godt som han kan ha det.

Skrevet

FYFAEN! Det er det verste jeg noen gang har lest.

Skrevet

http://www.biip.no/babyp-

All misshandling er ille, men denne er ....... Jeg har ikke ord. Det er vondt å lese, men alikevel ber jeg dere gjøre det. Hvorfor? Jo, fordi selv med alle disse skadene og med alle menneskene som var innom dette hjemmet, var det ingen som gjorde noe..... Min meining - TROR du det er noe galt i hjemme, sjekk det!!!! Gjør noe med det!!!!! Det værste som kan skje er at en familie blir sjekket av barneværnet og familien føler seg litt krenket.....

Skrevet

Det finnes virkelig ondskap her i denne verden. At noen virkelig kan mishandle et lite barn på den måten er virkelig utenfor min fatteevne. Jeg er så glad for at den kjære lille jenta mi aldri kommer til å oppleve noe slikt, hun er så høyt elsket og får høre det hver eneste dag, akkurat slik alle barn fortjener.

Skrevet

Hvorfor i himmelens navn leser dere slikt? Og hvorfor lages det slike sider?? Vi vet at det er mange monstre der ute og at mange gjør mye fælt, men hva er vitsen med å vri kniven rundt og rundt?

Skrevet

Det er grusomt at barn skal li slik!

Jeg er glad for at det lå bilder av den såkalte familien som hadde mishandlet henne der. For vi vet jo alle hvordan det går med folk som gjør slik mot små barn og ikke minst folk som misbruker barn seksuelt. Håper de ikke er i isolasjon, og at de andre innsatte vet hvem de er og hva de har gjort.

De skulle fått samme behandling selv, for å li litt og kjenne på det, før de mishandlet til døde! Det synes jeg!

Skrevet

This poor little girl never felt a single second of love or affection in her short 5 months of life.

huff...... skulle nesten ønske for hennes del at hun hadde sluppet mye før... 5 mnd er lenge... stakkars barn.... har blod smak i munnen her nå...

håper som 11.02 at disse dyrene ikke sitter i isolasjon... og at deres medfanger vet hva de har gjort!

Skrevet

Er ikke ofte jeg sier slikt, men disse "foreldrene" og "onkelen" burde blitt mishandlet med døden til følge! Er første gang jeg mener døden er på sin plass, men først etter at de har måtte gå gjennom det den stakars ungen måtte leve med.

Tenk, leve i 5 skarve månder, aldri oppleve kjærlighet, og bli daglig mishandlet, også sexuelt :( Hjertet mitt blør for denne jenta, og for alle barn med samme forferderlige liv :(

Tenk å få barn, bare for å misshandle det så grovt?! Det er jo helt vilt :( Stakars ungen, hadde nok vært mye bedre å ikke bli født da.

Skrevet

Jeg må kaste opp når jeg leser dette. Forferdelig..

Tårer og snørr.

Jeg fatter det ikke. Jeg kan bare ikke fatte det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...