Gå til innhold

Føler meg fæl.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her for å manne meg opp til å ringe jobben og si jeg er syk..

Har nå vært våken hver natt siden august med vesle, og er i tillegg i praksis så jobber hver dag gratis. Orker derfor ikke tanken på å jobbe helg denne gangen, føler jeg må kaste opp av tanken.. Føler meg utbrent eller noe.. Er jeg lat? Bør vel bare manne meg opp og komme meg på jobb..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neimen, det er ikke rart du føler deg utbrent med dette opplegget.

Skrevet

Kanskje jeg ikke eier arbeidsmoral men jeg mener bestemt at hvis en føler at man må kaste opp ved tanken på jobb fordi man ikke har sovet så bør man holde seg hjemme. Helt uten dårlig samvittighet.

Når det i tillegg "kun" er en praksisplass så hadde jeg ikke bekymret meg ett sekund. Når du er i praksis og er syk så går det jo ikke utover noen andre.

Nei, hold deg hjemme i helgen du!

Skrevet

Du er ikke lat, tvertimot. Håper du får deg ei god natts søvn snart :-)

Skrevet

Praksis er kun 5 dager i uken, men denne helgen har jeg arb.helg.. Jobber kun helg utenom praksis.. Men denne gangen blir jeg kvalm av tanken :(

Praksis går greit...da får jeg liksom "lov" å være student..

Skrevet

Du må ta deg fri. jeg regner nesten med at du jobber på et pleiehjem og der har ingen godt av at du jobber når du egentlig bør være hjemme å sove. Det er det beste for deg og det beste for avdelingen rett og slett!

Skrevet

Tusen takk for forståelse. Hadde regnet med noen andre svar for å si det sånn.. Jobber i pleien ja, og det er veldig tungt for tiden..særlig da med mangel på søvn.. Den dårlige samvittigheten tar meg likevel så får se om jeg klarer å ringe å si jeg er syk..er jo ikke det da så blir jo løgn :/

HI

Skrevet

Se på det slik: Du er ikke syk fysisk nå, men om du fortsetter slik vil du etterhvert møte veggen, og kan da ende opp med å være sykemeldt i noen mnd. Da er det bedre å ta en dag å komme seg på.. Jobben er jo ikke tjent med en ansatt som er sykemeldt i evigheter.

Har du ingen avlastning når det gjelder datteren din? Evt sjekket at det ikke er noe galt med henne, siden hun soer så dårlig? Lite søvn er ikke lett.

Skrevet

Jeg har samboer, men vi er like utslitne begge to. Han holder på å kjøre av veien når han ska til og fra jobb.. Vi har vært hos legen med henne, men vi fikk beskjed om at det var mareritt? Det hadde nemlig legens barn hatt....... Så han undersøkte henne nesten ikke engang, jeg måtte spør om han ikke kunne se henne i halsen, ører osv. Vi skal på kontroll snart da så kanskje vi får noen råd..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...