Gå til innhold

Ang spotting i uke 9...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg oppdaget til min skrekk bittelitt friskt blod på dopapiret i dag :(

Er 8+2 i dag og denne babyen har vi ventet på i over 2 år nå. Føler det er litt katastrofe om vi mister igjen. Det er da isåfall 3 gangen på 2,5 år :(

Ikke er det så lett for oss å få det til å klaffe pga av lav sædkvalitet heller :(

Jeg er 38 år og følr at tiden renner ut for oss (sånn går det når man finner den man vil dele livet med sent... )

Det er nå 6 timer siden og det har ikke kommet mer blod, hverken frsk, brunt eller rosa, kun vanlig gulhvit utflod igjen. Jeg har ikke smerter mer enn vanlige murringer som jeg har hatt hele tiden, men jeg er litt mindre kvalm nå enn jeg har vært før.

Jeg har hatt en MA for 2 år siden og husker med gru hvordan det begynnte, ganske likt som nå, men i uke 15 og da var blodet brunrosa og illeluktende.

Hvordan er det vanligvis når man oppdager litt blod?

Kan det være noe helt uskyldig?

jeg har ikke svak livmorhals, og jeg har ikke hatt sex de siste dagene, så det er ikke årsaken i allefall :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen som har erfaring med sånnt? Blir ikke mindre skremmt av det....:S

I dag våket jeg med stikkende bryster og jeg har ikke sett noe blod mer siden kl 16 i går. Håper det er et godt tegn...

Da jeg hadde MA følte jeg plutselig ikke noe i brystene fra den ene dagen til den andre. Kvalmen forsvant også over natten. Det har den ikke gjort denne gangen. kke enda i allefall...

HI

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med sånt desverre.

Kan du ringe legen din??

MASSE LYKKE TIL!

KLEMMER

Skrevet

Det trenger ikke å være farlig idet hele tatt. Kanskje et lite blodkar som har sprukket. Jeg spottet litt blod i flere uker, men alt er bra.

Det kan også være starten på en abort, så en tur til legen er sikkert lurt hvis det kommer mer. Jeg hadde ikke bekymret meg hvis det ikke kom mer enn litt på papiret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...