Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Jeg merker at jeg ikke er flink til det, og er ikke mye ute og triller heller. Hvor dårlig mor gjør det meg?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Det er vel ikke noe must, men jeg merker på min baby at han sover mye bedre og lengre ute i frisk luft enten det er på tur eller i vogna ute i hagen.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Jeg tror ikke at det å sove ute er så fantastisk bra som alle skal ha det til. Tror og at det ikke er alle som gjør det. Det er jo klart at frisk luft er bra, men man kan få frisk luft på andre måter enn å sove ute. Du er ingen dårlig mor. Jeg gikk lite tur når han var 5-10mnd. Rett å slett fordi ar det var så utrolig kjedelig, og vinter. Han sov i tillegg inne, for jeg klarte ikke å slappe av med han på utsiden. Hadde ikke sjans til å se han innenfra om han skulle stå under tak. Og jeg fikk litt skrekken etter at babycallen ikke funket, og jeg ikke hørte at han skrek. (Han skrek ikke lenge, max 10min, men ekkelt for det). Han sover fortsatt ikke mye ute, kun om vår og sommer når jeg er mye ute. Han har ikke vært mye syk, og kan fortsatt sovne hvor som helst. Går forresten mer tur med han nå, som han er 1,5år, for da er det mye gøyer når vi kan snakke om ting, og han er liksom med på en helt annen måte..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Ditt barn - ditt valg. Det har svært lite å gjøre med hvor god eller dårlig mor du er. Men jeg har tiltro til at det er sunt for barna å sove ute. Mitt barn sov ute i vogn til alle årstider, også når det var ganske kaldt. Så lenge vogna sto trekkfritt, så kunne det godt være ganske mange kuldegrader. Var aldri kald. Frisk luft har dessuten aldri skadet noen.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Mine barn har alltid sovet ute på dagtid, bortsett fra på de kaldeste dagene. Dette gjør de i barnehagen også, sover ute! Sunt og godt, men det er ikke det som avgjør om du er en god mor eller ei.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 Jeg har heller aldri vært flink til det... men han har gjort det noen ganger. uansett, jeg ser egentlig ikke helt vitsen med det... når man blir eldre så sover man jo ikke ute. Og det viktigste er at barnet får frisk luft. nei disse sove ute greiene er nok en merkelig ting vi nordmenn har fått for oss at er bra Men ditt barn, ditt valg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå