Gå til innhold

Burde jeg unngå denne mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en virkelig flott mann som virker å ha alt jeg ser etter. Han er fantastisk morsom å være sammen med, har hus, bil, bra jobb, er musikalsk og ikke minst ser helt utrolig bra ut.

Har visst hvem han er i et par år, men ikke visst noe om han. Etter vi begynte å få kontakt begynte jeg forsiktig å sondere terrenget litt og har fått høre mye jeg ikke liker. Han har to barn fra et tidligere ekteskap som endte fordi han hadde et forhold til en dame han jobbet sammen med. Har hørt detaljer som er ganske lugubre som at de drev å tok inn på hotell i arbeidstiden osv. Får også høre at han etter ekteskapet har hatt en rekke korte forhold som alltid ender med at han dumper jentene...

Jeg jobber der han jobbet før så vet at disse tingene er sant og blir jo veldig skeptisk. Han virker seriøs med forholdet vårt og vi har det veldig bra nå. Kan det være noe poeng i å satse på han? Har ett barn selv og merker at det blir lenge til han evt får møte gutten min. Stoler ikke på han...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff... høres ikke bra ut :-(

De er alltid veldig seriøs i begynnelsen....

Masse lykke til !! Ville ikke satset på han :-(

Skrevet

Beklager men mine varselbjeller har ringt her altså..

Jeg kunne aldri stolt på en slik mann.

Han høres ut som en fløtepus don juan type som liker spenning og skifter ofte damer!!

Skrevet

Jeg ville aldri vært sammen med en mann jeg ikke kunne stole på!

...men en mann med en fortid kunne jeg vært sammen med. De fleste har gjort dumme ting og man kan forandre seg.

Men når du alt sier at du ikke stoler på han tenker jeg at du igrunn alt har bestemt deg...

Skrevet

Takk for svar :) Ja, jeg har vel egentlig funnet ut at dette ikke kommer til å fungere. Trekker meg ut før det blir alvor. Siste "spikeren i kista" er at han skal på fest i dag der de kan ta med kjærester, jeg har fri og mulighet til å være med men har ikke hørt et pip om det. Var en fra jobben hans som spurte meg om vi ses i kveld...

For en tulling, kommer aldri til å stole på han så må nok ta praten i morgen. Føler meg lettet allerede ;)

Skrevet

bare en tanke..At han var utro en gang betyr ikke at han vil være det mot deg,kan være mange medvirkende årsaker til det.Disse korte forholdene kan rett og slett være at han har funnet ut at disse jentene ikke er noe for han-kan jo være du er det da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...