Gå til innhold

Dere med 4 barn eller mer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye jobber dere? Har fått tilbud om en jobb jeg har veldig lyst på, men er redd jeg ikke klarer å strekke til. Nå har jeg en 50 prosent jobb + 20% kjøpt fri. Så jeg jobber 4 dager i uken 9 til 2. Jeg synes jobben er ok, men er ikke på bølgelengde med de som jobber der og de har heller ikke vært så kjekke med meg. men jeg gruer meg ikke til å gå på jobb. Nå har jeg fått tilbud om en 80 prosent jobb et firma som jeg lenge har hatt lyst å jobbe i Masse å gjøre slik jeg liker det. Så jeg vet jammen ikke hva jeg skal velge, en jobb jeg får mer tid til barna, eller en jobb som jeg kommer til å stortrivs i?

Forslag? Er redd for å ikke strekke til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fire barn og en mann som driver for seg selv så han jobber mye.

Jeg jobber fire dager i uka, tre av dem har jeg 6-timers dag den fjerde dagen jobber jeg 8 timer. Dette er mer enn nok for meg.

Skrevet

har 4 barn, og jobber 60 %, 3 dager i uken. Er mer enn nok for meg, jobber i bhg, så har barn rundt meg hele tiden. Er konstant sliten, men var det i permisjonen også, så har nok endel med helsetilstanden min å gjøre.

Eg ville tatt jobben, blir det for mye, går det vel an å be om å få redusere?

Skrevet

Eg har fire born og skal i 100 % jobb i august neste år igjen. Sistemann er 8 veker. Aner ikkje om det går bra, men krysser fingrane på det :) VI får prøve og om det går skeis, så får eg heller redusere stillinga eit par år tenkjer eg :) (Er lærar)

Skrevet

Har 4 barn, jobber fullt (mannen jobber vel nesten 150%), og studerer 50%. Begge har litt fleksible jobber da, så det hjelper på for å få mest mulig tid med barna (en tar morgningen og leverer litt "sent" (8.15-8.25), og andre tar ettermiddagen og henter litt "tidlig" (kl. 15-15.30)). Synes egentlig det går ganske greit, men er selvsagt sliten innimellom.

Jeg ville helt klart valgt en jobb jeg trivdes med, fordi trivsel er viktig for velværen. I hvertfall for meg. Så lenge du bare passer på å trene litt og sånt, så får du nok energi og overskudd til å jobbe 80% :-)

Skrevet

Har 5 barn og jobber 100%. Siden jeg jobber skift har jeg mye fri midt i uka. Fungerer kjempe fint.

Hadde helt klart valgt en jobb jeg kom til å trivest godt i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...