Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Er godt i gang og går raskt ned i vekt.....men tenker på, er det ikke farlig for kroppe med så lite som 15 20 g karbohydrater pr.dag.. ?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Over tid kan det være det ja, selv lavkarboguru Fedon Lindberg har gått ut i media og kritisert denne kuren.. I USA forsker de nå på dette siden det er veldig mye lever og nyreskader blant pasienter som har gått på denne kuren, det er veldig mye fett som skal renses ut av systemet igjen. Noen mener de kan spise slik fordi eskimoene gjør det, men eksimoenes kropp er tilpasset dette kostholdet gjennom utallige generasjoner, det er ikke vår... Det er også vist at de har gått på denne kuren ikke kan spise noe særlig karbohydrater noen gang igjen fordi kroppen da vil lagre som en gal og du vil øke vekten fortere enn du gikk ned. Så du må være innstilt på å leve lavkarbo resten av livet.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Det er ikke halvparten så farlig å kutte karbo som det er å proppe i seg alt det ekle fettet på ketolyse. Jeg fikk selv gallestein og fettlever som resultat av for rask nedgang på den kuren.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Nei huff, ekkel lesing..... Tenkte ikke å gå på det så lenge da, bare et par uker for å få en pangstart, før jeg går over på lavkarbo alla Fedon. Spiser ikke så veldig mye fett heller. Litt bacon, nøtter og fett fra frø i knekkebrødene jeg baker, litt smør når jeg steker, mye ost, og ja..ikke så mye mer,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå