Gå til innhold

Pris på pent og lite brukt IPAD på finn.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere betalt for en meget pent brukte (nesten ny) ipad 2 64 gb wifi på finn.no? Følger med kvittering og noe cover og tastatur greier.... Har veldig lyst på men selger ønsker bud og jeg vet ikke helt hvor jeg skal legge med på skalaen :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du tør..er det første jeg tenker.

Hva hvis den er stjålet noe mye på finn.no er, og plutselig slutter den å virke, pga noe sperre ala telefonsperre?

Får du med kvittering? Det er 5 års reklamasjon, og hvis den er et par mnd gammel er det ikke noe problem å hoste fram kvittering eller hvilket navn den står på i tilfelle det skjer noe med den..ikke? hmm....det kan du kreve.

Selvfølgelig vil selger ha mest mulig nærmest salgspris i dag, sjekk prisguide.no. Der kan du finne den billigste i salg akkurat nå. Legg deg under og prøv.

Skrevet

Som jeg skrev så følger det med kvittering ja ;)

HI

Skrevet

Om du kjøper en iPad på finn, MÅ du bruke finns betalingsgatanti! Var om enpå tv2hjelper deg,som hadde kjøpt iPad på finn, han overførte penger å fikk ei eske med grus i posten.....

Ville heller han kjøpt en ny fra butikk! Jeg har en iPad 1, 16 GB Wifi, å den betalte jeg 3400 kr for ny! Har fullt av Apps, bilder og musikk på den. Den er ikke treg, å det er mye mere plass på den... Har du virkelig behov for 64 GB?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...