Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 En bok, masse gode bøker for unge jenter i bokhandelen. Tegnesaker, tusjer, glitterpenner, scrapbook-moro, klistremerker og andre slike forbruksvarer. Undertøy, trøye og truse, leggvarmere, sokker e.l. Skjerf og vanter. Dusjsåpe og bodylotion som lukter godt. Lipgloss og neglelakk. Puslespill med bilde av en søt pusekatt med minst 500 biter. Kult bokmerke, de har noen stilige med 3D-motiv på Notabene. Gavekort på en butikk hun garantert finner noe, eller et sentrumsgavekort, sentergavekort på det lokale kjøpesenteret e.l.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Gavekort og penger slår aldri feil Datteren min er 11 år, og her er det dette som gjelder; klær, sko/støvler, sminke, negllakk, smykker og div bling, alt til håret (pynt, krølltang o.l), medlemsskap hos GoSupermodel, ALT av Selena Gomez. Typisk fjortis-greier..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Hun er ei litt tøff jente, så "berteting" er ikke så aktuelt. Derfor jeg syns det er litt vanskelig. Bruker jentene deo i den alderen? Og event. hvilket merke? Gavekort vil jeg ikke gi. Ei heller penger. HI
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 Om det er en tøff jente kan du jo satse på ting som Kari Traa undertøy, skihansker, ullsokker, en tøff lue, superundertøy eller andre ting fra sportsbutikken?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #7 Skrevet 4. november 2011 Er det en Swag butikk i nærheten så kan du kjøpe noe der. Umulig å kjøpe noe feil:) Dette er for tøffe gutter og jenter som skater, står på snowbord osv. En lue fra swag er dødskult
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #8 Skrevet 4. november 2011 Tusen takk! Kom gjerne med flere tips. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå