Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Sitter her med min splitter nye Iphone 4S og lurer på om dere har noen tips til gode apper jeg bør laste ned? =)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 hei, jeg vurdere også å kjøpe iphone:) jeg bare lurer på hvilket abonement du har?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Shopshop - enkel handleliste Note master - enkel huskeliste NRK nett tv - direkte streaming /genialt Week calender - gjør iPhone kalenderen bedre da den har ukesoversikt 1881 - får alltids brukt for det Finn.no - legge ut annonser uten styr Pent.no - fin væroversikt Angry birds - morsomt spill
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Jeg var allerede bundet til et netcom abonnement (netcom fastpris medium tror jeg det heter) så jeg kjøpte den med telenor kontantkort og fikk telenor til å låse opp telefonen så jeg kunne bruke netcom kortet mitt i
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Tja... De jeg bruker er; Vg DB Facebook Groupon P4 Angry Bird (ett must) ...og en del spill til ungene. Litt dårlig på apps skjønner jeg. Har noen flere, men de blir ikke brukt... Uansett så er min erfaring at de appsene som koster litt (da spesielt spill) er verdt de få kronene det koster i forhold til gratisversjonene.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 Apper jeg bruker hver dag: YR (vær) Trafikanten Twitter Facebook Angry Birds (utrolig gøy spill!) Skype Banken min sin app (for å sjekke nettbank, betale regninger osv) Photogene (for å fikse og redigere bilder jeg tar) RunKeeper - den måler hvor jeg går på tur, markerer på kartet og sier hvor fort jeg går, kalorier osv. Gøy Brushes - til å tegne med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå