Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Har aldri synes han synger noe bra!! Men det som jeg synes er rart er at alle deltagerne blir bare dårligere for hver gang..skulle det ikke være motsatt??!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Litt enig med deg der, men Kirsti var jo dritbra i dag
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Smaken er som baken! Jeg synes han synger best av alle! Synes det er så mange med kjedelige og uinteressante stemmer som er med. Men enig i at det ikke var topp i dag.
Magia Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 Heia Fredrik uansett! Men snart kan han gå ut av konkurransen, og få platekontrakt utenom. Det blir jo aldri noe av de Idol-vinnerne. Eneste som har klart seg er Kurt Nilsen, men han hadde band og prosjekter utenom, og er ikke "Idol-Kurt" liksom..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #7 Skrevet 4. november 2011 Jeg syntes faktisk han sang knallkult:) Ut med han minstegutten. Veldig oppskrytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå