Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 eg begynner å bli forkjøla og tar alltid solhatt og syns det funker bra men er usikker på om eg kan ta dette når eg er gravid.. er 7 uker på vei... noen som vet?? håper på svar.. takk takk
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Jepp, funker godt i sterks sollys;) Vet ikke helt om den andre hatten...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Hahaha jeg vet hva du mener HI. Men litt morsomt at du ikke forklarte hva det er Spm ditt vet jeg ikke svar på.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 var vell ikke akkurat det svare eg var ute etter.. men en latter hjelper litt på
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 eg skulle vell ha forklart litt mer men trudde folk viste ka dette er... hehehehe
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 Det er ikke anbefalt med solhatt under svangerskapet!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #7 Skrevet 4. november 2011 Igjen.. Jeg har seriøst dårlig humor i dag.. Ikke anbefalt med solhatt? Bruk caps da vel..Hi hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå