Gå til innhold

"Ikke-anonyme nick"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Refererer til andre forum hvor folk ikke er anonym. Reagerer på nickene til mange som utleverer navn/fødselsdato på alle ungene i familien. Spesielt for de med litt uvanlige navn. Tenker dere foreldre noen gang på at barna kommer til å bli voksne etterhvert og kanskje vha et googlesøk kan komme til å finne frem til mammas nick og se alt hun har skrevet? Så vidt jeg vet sletter ikke BIM/DIB noe heller. Dette kommer selvsagt an på hvor mye man utleverer seg selv og ikke minst barna, men synes noen kanskje bør tenke seg om...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så elendig som søkemotoren her inne er, tror ejg ikke det er noen fare.. Hilsen anonymt nick

Skrevet

Søkemotorene her inne er dårlige, men det er ikke google og Kvasir feks.

Der kommer det lett opp innlegg....

Skrevet

I dag var jeg på jobb, og ene familien jeg jobber hos har fadderbarn. Alt henger der til skuelystne. Bilde, navn og alt som er. Hva kan skje? Og tenk deg en gris som velger å bli fadder til et spesifikt barn.... Bilde, navn og alder. Hvor en kan finne barnet og alt som er. Så det er greit, men ikke noe om egne barn?

Jeg er så anonym som jeg kan få bli både her(skriver aldri med nick), og på FB( aldri personlige kommentarer).

Skrevet

20:21: Hæ?? Starta tidlig på juleøllet i år?

Skrevet

Googlet nicket mitt.. fant ikke en fjert!!

Skrevet

Er nok noe kraftigere enn øldet der altså :-)

Skrevet

Det der skjønte jeg lite av. Kan du forklare litt bedre ?

Skrevet

Haha, det er nok hun som skrev innlegget om bilen som var i feil garasje som har skrevet dette! :-D

Skrevet

Jeg har tenkt på det samme. Blant annet er det en her inne som har nicket "mamman til X og Y", og googler du det så kommer du rett inn hit. Denne personen utgir også ofte ganske personlige saker.

Jeg ville aldri gjort det samme selv, men la nå folk få velge selv... Jeg bare håper de aldri angrer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...