Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Herregud, jeg er så lei meg!!! tydelig helg igjen her i huset... mannen er drit sur, og gikk akkurat ut døra...kjenner jeg han rett blir han sikkert borte til søndag. er det bare her det er sånn??
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Jaha? Hvis det er det du kaller en helt vanlig helge start for dere så hadde jeg vell kanskje revurdert hele forholdet.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Tror dere trenger å prate ut litt ja.... Kanskje din tur å gå, men det blir vel kanskje enda verre for da må jo han være hjemme! Nei, sånn kan dere ikke ha det. Enten må dere finne en løsning eller så flytt fra hverandre. Ingen har det godt når man ikke kan være venner. Verken for liten eller stor! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Det er noe jeg aldri har opplevd, og ganske sikker på at jeg aldri kommer til å oppleve. Det høres helt grusomt ut.. Hadde aldri funnet av mannen min hadde dratt i sinne på fredag og ikke kommet hjem før søndag. Jeg hadde ikke vært der når han kom hjem på søndagen for å si det pent!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 regnet vel egentlig med at det ikke er så mange som har det sånn... på en måte er jeg lei meg og på en annen måte ikke. det skjer ofte i løpet av en mnd. han er sur og grinete når fredagen kommer,sier selv at det er pga jobb og mye stress. har spurt om han ikke kan se seg etter en annen jobb,eller ihvertfall vurdere det. men virker ikke som at han er interessert i det heller. så da kan han jo takke seg selv. jeg er hjemme i permisjon, og alt er på stell her som regel hele tiden,så det er ikke huslige sysler han blir sliten av. kanskje lille og jeg skal ta oss en tur til moren min i helgen, og bli der til mandag...?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 Det der var kjent..... Han lager krangler for å kunne gjøre det han vil? Fest uten "tillatelse"? Men om dere krangler så har du ikke noe du skulle sagt, fordi i hans hode er det du som starter den? Kom deg bort. Drit i fyren. Ikke baser din fremtid på en sånn dritt. Det er min erfaring. Min "sånn der" er min eks, men far til mine barn. Han blir aldri bedre, og vi har over 20 års erfaring med det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå