Gå til innhold

Få du ofte siste ord her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så dørge kjedelig å sjekke mine siste innlegg. I 80% av tilfellene hvor jeg har forsøkt å delta i en opphetet debatt så er debatten steindød neste gang jeg sjekker. Mitt innlegg er det siste som er skrevet. Det er kun når jeg feks svarer på et konkret spørsmål at det kommer oppfølgingsspørsmål, eller takk, eller flere svar på samme tema. Når det diskuteres så blir det som oftest dødt etter jeg har skrevet mine tanker. Er jeg skikkelig dårlig på å time, eller er jeg bare så über snusfornuftig at folk ikke finner flere argumenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror bare at det kommer til et punkt det folk ikke gidder mer. Jeg trekker meg ofte ut når folk kverulerer eller blir usaklige. Da har det ingen hensikt å fortsette

Skrevet

Som om jeg skulle ha skrevet det selv! Føler at jeg alltid er sist:( Tror det jeg skriver er gørrkjedelig!

Skrevet

Ja vi er kanskje kjedelige. Men nå sist var det en debatt som ikke var i nærheten av å dø ut, jeg la inn noen tanker og vips var den død. SOm om jeg summerte opp og bare avdekka at alle argumenter begge veier var håpløse.

Skrevet

Det er jeg som er TS også kalt trådstopper:)

Selv når noen har et konkret spm som bare jeg svarer på, så stopper det med meg...

Skrevet

Jeg opplever det samme... Tolker det litt som at jeg er helt knusktørr.. hehe.. Ingen gidder å lese det engang.. menmen!

Skrevet

Eller så følte de som leste at du hadde rett, og at det blir teit å skrive det samme om igjen;)

Når jeg skriver blir jeg som regel en i mengden, aldri noen som setter spørsmål ved hva jeg skriver. Irriterende egentlig, men trøster meg med at jeg sikkert ligger midt på da, verken for snill eller for slem. Median i samfunnet:P

Blæh..er jeg så kjedelig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...