Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Veir 63 kilo og er 165 cm. Vil ned iallefall 4 kilo til, men vet særiøst ikke om jeg klarer det.. Har gått ned 4 kilo fra i august engang og det er jo ikke så mye:S Vil gjerne ha noen skikkelig gode slanketips, jeg skal ta'an heeelt ut så jeg blir klar til jul;) anyone?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Du er faktisk slank nok fra før, så fatter ikke stresset ditt.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 ja, men jeg må bli kvitt litt mage til:)bare litt..og ja jeg stresser:)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Du er jo slank !!!??? Ville ikke stresset, myye viktigere med trening og stram kropp!!! Man kan være så slank som bare det, men dissete kropp er som oftest ganske udelikat! ( er ikke spesielt stram selv heller, men jobber med saken ) Jeg er 78 kg og 172, litt kraftig, men mener ikke selv at jeg er feit. Bruker str L og vil gjerne ned til M/L i allefall. Startet på ketolyse, i og med at jeg gjerne kan gå ned ca 10 kg, jeg har gått ned 2,5 kg på to dager, mest vann sef.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 jeg har ikke dissete kropp egentlig, men føler at magen er bittelitt for magete;) vekt før svangerskapet var 59....var fornøyd da:)men kan vell ikke klage så veldig mye nå heller hører jeg:P
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #7 Skrevet 4. november 2011 Vil du ha tips? Ikke tenk på slanking! Spis det som er godt for kroppen din, la være å spise det som kroppen ikke har godt av. Tren kondis og styrke for helsens skyld. Klarer du å se på det som en positiv forandring i stedet for en straff, så er det faktisk lettere å holde tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå