Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Når opplevde dere at hodet hadde festet seg og hvor lang tid tok det for fødselen startet? Er i uke 40 og har ikke festet seg.. Har lest at dette er vanlig hos fleregangsfødende og fødselen kan starte selv om barnet ikke er festet. Er bare blitt sååå uvel de siste dagene... Hadde håpet dette var et tegn til at det nærmer seg...har dere opplevd å bli uvel rett før fødselen?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Med nummer to så festet aldri hodet seg. Han kom 5 dager før termin. Kjente da vannet gikk at hodet hans på en måte datt ned på bekkenet mitt, merkelig følelse akkurat det husker jeg.. Førstemann festet seg 4 uker før termin, men han kom ikke ut før 3 uker etter termin, med tvang og vel så det ;o)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 nr 1 festet seg flere uker før. mens nr 2 festet seg ikke.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Alle mine 5 barn festet seg. Noen tidlig, andre ganske seint. Alle kom noen dager før termin da.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 nr 2 og 3 festet seg ikke. Kom på termin og dagen etter termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå