Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Spiste taco med fyll istad og satte en lefsebit fast i halsen. Den gikk ikke opp eller ned, men klarte heldigvis å brekke den opp til slutt.. Skalv lenge etterpå ( driiitekkelt, måtte bare få det ut!! Kommer til å få panikk on datteren min setter noe fast i halsen!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 jaja.. tygge maten godt da neste gang... Ta et førstehjelpskurs rettet imot barn, så blir du tryggere kanskje?!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Sett deg inni førstehjelp for små barn. Situasjonene der det trengs kommer fortere enn man aner.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 en av de syv dødssyndene er GRADIGHET. Nå ser du hvorfor
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Skal virkelig gjøre det ja.. utrolig ekkelt:( HI..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå