Gå til innhold

Trodde jeg skulle bli kvalt:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiste taco med fyll istad og satte en lefsebit fast i halsen. Den gikk ikke opp eller ned, men klarte heldigvis å brekke den opp til slutt.. Skalv lenge etterpå :(( driiitekkelt, måtte bare få det ut!! Kommer til å få panikk on datteren min setter noe fast i halsen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

jaja.. tygge maten godt da neste gang...

 

Ta et førstehjelpskurs rettet imot barn, så blir du tryggere kanskje?! :)

Skrevet

Sett deg inni førstehjelp for små barn. Situasjonene der det trengs kommer fortere enn man aner.

Skrevet

en av de syv dødssyndene er GRADIGHET. Nå ser du hvorfor

Skrevet

Skal virkelig gjøre det ja.. utrolig ekkelt:( HI..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...