Gå til innhold

Hvem er denne hoy??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ny smarting på bim..

 

Som alle kan kopiere...

 

Jeg kan og underskrive med samme..

 

Hoy

Skrevet

Det er en intern ting mellom meg og noen bekjentskaper her inne ;) Og det er riktignok mange som kan underskrive med det, men det lurer ikke de jeg har det interne med. ;) Håper ikke det plager noen;)

 

 

 

*Orginale HOY*

Skrevet

Er forresten ikke en "Ny smarting".. Er vell en av de "gamle glupe" bare så det er sagt ;)

 

 

 

 

 

 

 

HOY

Skrevet

16:53: Nå lyver du. "Hoy" er et alias vi har lagd for å studere kulturen her inne til en skoleoppgave om sosialisering og samhandling blandt småbarnsmødre på nett. Vi er flere som skriver under aliaset "Hoy". Når vi er ferdige med å samle inn stoff så skal vi sette det sammen til en analyse.

 

HOY

Skrevet

Hahahaha :) morsom vri på'et. Nei dere får signere med Hoy hvor mye dere vill. Men de jeg har den interne tingen med skjønner hva som er hva. ;)

 

 

 

 

Hoy

Skrevet

Du er den "orginale" HOY- nei. Slutt å lyg.. Er jeg som startet denne HOY`inga.

 

Er ingen intern greie, bare noe jeg fikk for meg her en dag.

 

 

Hilsen "den virkelige- orginale- HOY"

 

 

:P:P:P

 

Oh my god!

Skrevet

Ja dere får holde på ;) Spiller ingen rolle for meg. Det er somsagt bare no "morro" vi har her inne.

 

 

 

 

Hoy

Skrevet

kjempeartig

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

P.Ikk

Skrevet

hoy hoy her var det mange hoy-wannabe`er. Det er altå JEG som startet dette!

 

Herremin!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...