Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 En ny smarting på bim.. Som alle kan kopiere... Jeg kan og underskrive med samme.. Hoy
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Det er en intern ting mellom meg og noen bekjentskaper her inne Og det er riktignok mange som kan underskrive med det, men det lurer ikke de jeg har det interne med. Håper ikke det plager noen;) *Orginale HOY*
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Er forresten ikke en "Ny smarting".. Er vell en av de "gamle glupe" bare så det er sagt HOY
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 16:53: Nå lyver du. "Hoy" er et alias vi har lagd for å studere kulturen her inne til en skoleoppgave om sosialisering og samhandling blandt småbarnsmødre på nett. Vi er flere som skriver under aliaset "Hoy". Når vi er ferdige med å samle inn stoff så skal vi sette det sammen til en analyse. HOY
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #7 Skrevet 4. november 2011 Hahahaha morsom vri på'et. Nei dere får signere med Hoy hvor mye dere vill. Men de jeg har den interne tingen med skjønner hva som er hva. Hoy
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #8 Skrevet 4. november 2011 Du er den "orginale" HOY- nei. Slutt å lyg.. Er jeg som startet denne HOY`inga. Er ingen intern greie, bare noe jeg fikk for meg her en dag. Hilsen "den virkelige- orginale- HOY" :P:P Oh my god!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #9 Skrevet 4. november 2011 Ja dere får holde på Spiller ingen rolle for meg. Det er somsagt bare no "morro" vi har her inne. Hoy
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #11 Skrevet 4. november 2011 hoy hoy her var det mange hoy-wannabe`er. Det er altå JEG som startet dette! Herremin!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå