Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 jeg er helt enig... Ikke måte på hva folk legger seg borti.. Hvilke bilder folk har på veggen..til hvor mye folk roter hjemme..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 ja enkelte vet visst faktisk ikke hvor mye galskap og tragisk som finnes i denne verden..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Men herregud da, det er jo bare for gøy!! Enkelte har problemer om de ikke skjønner det!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 Dere vet at dere som klager nå faktisk "bryr dere" dere og ? Dere bryr dere om at andre bryr seg om ditt og datt. Ja nettop, da er dere like langt da !.. Hoy
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #7 Skrevet 4. november 2011 mhm henger meg opp i tragiske folk som har stort behov for å rakke ned på andre og alt
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #8 Skrevet 4. november 2011 Å hva mener du er å rakke ned da? At jeg F. eks ikke liker skinnsofa fordi jeg syns det er rett og slett LEIT å sitte i? Rakker jeg ned på noen da ? hoy
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #9 Skrevet 4. november 2011 Hvorfor et du på et nettsted som dette der alt handler om å bry seg om andre, for det meste, ukjente personers liv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå