Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Gi meg et drøss med guttenavn som passer til lillebroren til Leah. Liker veldig godt Loke, men har forstått at endel har fæle assosiasjoner med navnet pga historien i den norrønne mytologi.. Men jeg liker iallefall slike navn.. Liker ikke laaange navn..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Seriøst? Leah og Leander? Synes ikke dere det blir litt i likeste laget? Hadde nok blitt et gammelt bibels navn her, tenker jeg som f.eks Jakob.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 Jakob kunne jeg viiiiirkelig tenkt meg. "Desverre" har en venninne kapret det navnet.. Ellers hadde jeg valgt det. Bibelske navn er kjempe flott, det er der jeg har Leah fra.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #8 Skrevet 4. november 2011 Leah og Ivan Leah og Vinjar Leah og Rio Leah og Ailo Leah og Edwin
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #9 Skrevet 4. november 2011 Leander og Christan er ikke navn engang. Noe som fjortiss mammaene har funnet opp. Duste-navn. Matheo oser jo utlending.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #11 Skrevet 4. november 2011 Ahh, nå falt jeg helt for Noah, bare lurer på om det bli litt likt siden det har lik ending som Leah?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #13 Skrevet 4. november 2011 18:06 kan du ikke holde deg for god for slike komentarer? Er det ikke godt vi er forskjellige Og nei, ingen av mine barn heter Matheo, Leander eller Christan. Så ikke derfor jeg "forsvarer" altså Synes bare det er så unødvendig...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #17 Skrevet 4. november 2011 Må bare si at en venninne av meg hadde en onkel som het Leander. Og vi er over 30 år, så helt nytt er nok ikke det navnet...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #18 Skrevet 4. november 2011 Kasper:) Leah og Kasper passer bra!!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #19 Skrevet 4. november 2011 Forresten så må det bli Lukas, selvfølgelig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå