Gå til innhold

Trenger hjelp til navn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gi meg et drøss med guttenavn som passer til lillebroren til Leah. Liker veldig godt Loke, men har forstått at endel har fæle assosiasjoner med navnet pga historien i den norrønne mytologi.. Men jeg liker iallefall slike navn.. Liker ikke laaange navn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst? Leah og Leander? Synes ikke dere det blir litt i likeste laget?

Hadde nok blitt et gammelt bibels navn her, tenker jeg som f.eks Jakob.

Skrevet

Jakob kunne jeg viiiiirkelig tenkt meg. "Desverre" har en venninne kapret det navnet.. Ellers hadde jeg valgt det. Bibelske navn er kjempe flott, det er der jeg har Leah fra.

Skrevet

Leah og Ivan

Leah og Vinjar

Leah og Rio

Leah og Ailo

Leah og Edwin

Skrevet

Leander og Christan er ikke navn engang. Noe som fjortiss mammaene har funnet opp. Duste-navn. Matheo oser jo utlending.

Skrevet

Ahh, nå falt jeg helt for Noah, bare lurer på om det bli litt likt siden det har lik ending som Leah?

Skrevet

18:06

kan du ikke holde deg for god for slike komentarer? Er det ikke godt vi er forskjellige :)

Og nei, ingen av mine barn heter Matheo, Leander eller Christan. Så ikke derfor jeg "forsvarer" altså ;) Synes bare det er så unødvendig...

Skrevet

Leander !!:)

*bø*

Skrevet

Må bare si at en venninne av meg hadde en onkel som het Leander. Og vi er over 30 år, så helt nytt er nok ikke det navnet...

Skrevet

Kasper:) Leah og Kasper passer bra!!

Skrevet

Forresten så må det bli Lukas, selvfølgelig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...