VolvoMadde Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 jeg er veldig glad i barn å ønsker meg selv barn ettervært... Familien sier jeg må vente.. Tror dere det vil endre seg vis jeg blir gravid en gang? *bø*
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Ut fra rettskrivingen din er du nok VELDIG ung, så jeg anbefaler deg virkelig å vente.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 TROLL Og nei, du bør nok vente 10-15 år
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 det er bra å være glad i barn...men man må jo være i stand til å ta vare på et også. viss du er veldig ung har du vel god tid.
Ida-Sol Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 En ting er å være glad i barn, en annen ting er å være i stand til å sette seg inn i alt som har med et lite barn å gjøre. Mange ser kun for seg solskinns siden med trilleturer og ei blid tulle som ler mot en. Alt skal tenkes igjennom helt fra en går gravid. Her har du noen stikk tips: *Du må ta vitamin piller og tran helst allerede før du er blitt gravid og tilm. ut amming. *Det å gå gravid er for veeeldig mange en stor påkjenning med alle plager det måtte føre med seg: Kvalme, utmattelse, sure oppstøt, bekken og rygg plager, vann i kroppen, søvn mangel mm.mm. *Våke netter i flere år fremover. Er du heldig å ha forreldre som støtter deg får du kansje en puste pause en gang i blandt, men vet om maaange som ikke får det. *Vær forberedt på at pappaen og du kanskje ikke ser på forreldre rollen på samme måte. * Alltid tenke på variert kost og hva barnet bør ha i seg for å være frisk og sunn. En viss kunnskap om matlaging bør en nesten ha. Kunne holdt på et langt år, men håper du forstår tegninga.. Å være mor er en kjempe jobb som krever logistikk av en annen verden. Håper du tenker deg godt igjennom, for da får du og barnet ditt det best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå