nuttegull:) Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 med en urinprøve. Den ga utslag på alt sa hun. De hadde det veldig travelt for de skulle ha lunsj akkurat da, så de leverte den lille lappen dær det står resultatet inn til en ny ung lege som jeg aldri har sett før. Jeg spurte om det var urinveisinfeksjon,å ja det var det så absolutt. Jeg hadde det også travelt,og gikk å spurte om hun kunne fakse resepten over på apoteket dær min samboer jobber,men hun skrev ut resepten med en gang og gav meg den I dag ser jeg at de har ringt meg fra legekontoret på hus tlf mens jeg var i byen. Nå er tlf linjene deres stengt og da kan jeg ikke nå dem før mandag hvist jeg ikke går dit nå før 4. Men kan de ha sett noe mer på urinprøven? Går utifra at da hadde di sett det allerede i går liksom At det kanskje ikke er noe spesielt de
gerd Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 På en vanlig urinprøve kan de ikke ha sett så mye mer. Kanskje de bare ville be deg komme ned med ny prøve etter at du er ferdig med kuren?
anonym dib'er Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Det kan være at de har satt urinen til dyrkning, og har oppdaget at du har andre bakterier i urinen enn medisinen du har fått virker mot, slik at du må ha en annen medisin? Det opplevde jeg en gang, men tror det tok litt mer enn en dag...
nuttegull:) Skrevet 4. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2011 haha, nei håper for guds skyld ikke det Har 3 fra før å han minste er bare 4 mnd gammel men vi får se på mandag hva det er. Takk for svar
gerd Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 Stemmer - det tar noen dager før dyrkningen er klar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå