Gå til innhold

Aktiviserer dere barna/babyene hele tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje et rart spørsmål. Men jeg har jeg en aktiv jente på 10mnd.

Hun vil ha oppmerksomhet og vil bli aktivisert 95% av tiden hun er våken. Jeg er utslitt! Er jeg slem hvis jeg lar henne furte litt?

"må" jeg aktivisere henne hele tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke.

Det ahr jeg aldri gjort. har altt de ligge litt alene fra de var bitte små slik at de har vært vant til å underholde seg selv litt også

Skrevet

Ja, men sånn har det hvert med datteren min også helt til for et par uker siden. Hun vil ikke leke alene lenger:(

hi

Skrevet

Nei, du må ikke aktivisere henne hele tiden. Både hun og du har godt av at hun kan leke alene. Når hun blir eldre så er det så utrolig bra om hun kan leke selv. De har heller ikke vondt av å kjede seg litt. (Da litt eldre unger, en baby vil jo ikke kjede seg på den måten.. :P )

Jeg tror ikke du kan forvente at hun vil leke alene med engang, men prøv å sett hun igang med noe, så trekk deg fort ut, mens du sier at du skal dit og datt.. Så gjør du noe annet, helst i samme rom, sånn at hun ser at du er der, men gjør noe annet.

Her har vi vært heldige, for her har han vært veldig flink til å leke selv, og sagt ifra om han ville leke med oss, og sagt ifra når det vsr nok.

Skrevet

Hun har egentlig hvert flink til og leke aleine fram til for et par uker siden. Hun bare hyler og vil bli løftet på. Pleier og sette henne ned i lekegrinda og setter igang en leke for henne. Men så fort jeg beveger meg vekk reiser hun ser og strekker armene mot meg mens hun skriker.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...