Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Hunden til mamma og pappa er syk, fått kreft. Og jeg lurer på om vi burde innformere henne. Grunnen til at hun ga den fra seg var at det ble slutt mellom broren min og henne. Altså eksen til broren min som ga den fra seg til foreldrene mine.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Det tror jeg hun hadde satt pris på ja.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 ja, det tror jeg også hun hadde satt pris på.. hun var nokk glad i hunden
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Vi satt veldig pris på det da nye eiere til vår hund ringte forrige mnd. Da skulle hunden avlives fordi han hadde fådd kreft med massiv spredning. Ny eier lurte på om vi ville komme å ta farvel. Vi takket forøvrig nei, men satte likevel stor pris på det. Det var godt å bli spurt, selv om det gjør vondt å vite at hunden måtte dø.. (Vi ga han fra oss pga allergi hos barnet vårt)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Jeg snakket med henne og hun ble veldig glad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå