Gå til innhold

Et lite interiørproblem

Anbefalte innlegg

Skrevet

I stua har jeg lyse vegger, hvite møbler og sort sofa og stol..... og så kommer "styggen selv" en brun kommode.......Den er praktisk, men farven skiller seg veldig ut. Kan jeg legge en hvit duk over sånn at duken henger nesten ned til gulvet og da dekker nesten alle skuffene, eller vil det bare se teit ut?

Har ikke noe sted og male/lakke denne og det er heller ikke noe alternativ og kjøpe ny.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil se teit ut. Kan du ikke ta på en kortere duk, evnt en duk som bare dekker toppen.

Skrevet

Hvorfor kan du ikke male den? Det er jo bare å sette den midt på gulvet, legge plast under, og puss litt, mal den hvit, og fiks ferdig så passer den i stuen din :)

Skrevet

Har du noe i samme brunfargen som kan hente opp igjen fargen fra kommoden? Slik at den passer bedre inn.

Skrevet

Som 13.22 sier, det er jo bare å sette den på plast midt på gulvet.

Evt gjøre det på kvelden, og legge ungene før du starter slik at det ikke frister de å ta på kommoden mens den er nylakkert..

Skrevet

Ikke bare å male hos meg nei. Har ikke noe sted og gjemme bort det som er malt. Huset er lite og har en 5 åring som er på abslutt alt han ikke skal + ei bikkje.

Skulle male en murvegg ved peisen for en stund siden. Da måtte jeg flytte møbler for å holde bikkja borte. Da var ene siden av bikkja hvit av maling. Ikke kledelig på en schäfer som er nesten perfekt i farvene sine fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...