Gå til innhold

alkohol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noken som har drukke tidleg i svangerskapet sjølv om ein har visst om ein er gravid??

Eg skal på fest i kveld. Veit ikkje om eg er gravid enda....for tidleg å teste enda.....

men skal på fest igjen om 2 veker...då veit eg nok om eg er gravid eller ikkje.... men er det nokon som har tatt seg eit glas vin allikevel???

Forbanna drit og måtte bortforklare til alle sammen om korfor ein ikkje drikk.... og vil då være ca 5 veker på veg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får en følelse av at dette er ett troll-inlegg der HI prøver på å skrive dialekt. Lukter ugler...

H to the O to the Y!

Skrevet

Et galss vin skal vel gå bra. Du har ikke et foster i magen, men en celle.

Men en fyllefest ville jeg unngått.

Skrevet

No skriv eg no dialekt til vanleg og då men.... tru kva du vil....

Skrevet

Jeg drakk da jeg var på tur til et av mikrobryggerienes hjemland. Jeg er en av de største øldrikkerene jeg kjenner og det er noe alle vet. Jeg hadde tatt test men den var negativ, men jeg var fortsatt veldig usikker, Jeg drakk mellom 1-2 øl hver dag på de få dagene jeg var der. De gikk rykter om at folk trodde jeg var gravid, men jeg spøkte det bort ved å fortelle at jeg ikke vil på fylla med kollegaer. Skulle hatt mensen en av de siste dagene jeg var der og den uteble.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...