Gå til innhold

Inspirert: Åssen interiør liker du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slettvoll med en bohemsk vri.

Altså litt mer personlighet en slettvoll.

Men linjene og fargene til slettvoll.

Liker å ta natur inn i huset. Men det må ikke se ut som det fløt i land i fjæra. Og tingene må ha en funksjon ut over det å være til pynt. Skjell og steiner feks har ingen nytte.

Skrevet

Selv er jeg ikke spesielt flink til og innrede. Jeg vet hvordan jeg vil ha det. Men får det liksom ikke til. Det blir ikke så gjennomført som jeg ønsker. Liker at rommet er lyst. Lyse vegger, lyst tak. Men vil ha litt kontaster. Litt andre farger. Liker beige og brunt.

Høres ut som den typiske stilen alle her inne synes er Harry. Men det er det jeg trives med.

Skrevet

Retro. Alt fra 40-70 tallet er det som regjerer hos oss. Mye brunt, men pynter opp mye med farger som oransje, grønt osv

Skrevet

vi har en enebolig fra 85 som er renovert, inngang i underetasjen, og stue og kjøkken oppe.. veldig fornøyd :)

lyst kjøkken. med hvit innredning og glassdører, store vinduer, i stuen har jeg lyse møbler, litt store, for er et stort rom.. liker litt gamle slitte ting, så har en gammel gyngestol med et skinn i.. lysmalt..lysekrone over spisebordet, innslag av litt grått/brunt interiør, orkideer, mye lykter og lys, ellers lite nips.. har også et gammelt anntikk gulvur i grå/hvitt som vi kjøpte på finn. no.. hehe, passer kjmpefint inn her.. ellers er jeg også glad i å ha litt natur inn, kvister og litt kongler til det lyse er fint synes jeg.. ellers er det åpent og lett og komme frem her, ikke så mye drit som dtår på gulvet.

Skrevet

Liker loppis stil. Gjerne stil fra 70-tallet. Har alltid gjort det og kommer til å gjøre det, uansett om den er på mote eller ikke. Også er jeg veldig glad i romantisk stil. Har også alltid gjort det uavhengig av trenden eller ikke.

Skrevet

Sikkert de siste 6 mnd du har bestemt deg for å ta natur inn i huset da. Og sikkert i form av hjortetakker overalt, samt saueskinn på spisestuestolene. Jaja du er ikke lite original :)

Skrevet

"Åssen"...det ordet har jeg aldri før hørt:)

Huset vårt er åpen og varmt og ganske koselig vil jeg påstå. Har en klassisk stil og liker klart glass, sølv og varme naturfarger. Jeg har få pyntegjenstander med litt størrelse på. Så noe nips finner du ikke her. Har det rent og ryddig, og liker at ting har en funksjon. Legger en god del penger i bilder til å ha på veggen.

Jeg vet ikke hva jeg skal si stilen heter...klassisk kanskje. Med hint av natur, varm god sofa og litt luksus. Jeg er svært opptatt av interiør og vil ikke kopiere noen katalog, men vil finne min egen personlige stil.

Skrevet

Grått eller jordfarger på vegger. Grå og hvite møbler. Få men eksklusive pyntegjenstander. Naturting som sau eller geiteskinn, fondvegger med drivved, betong eller "hyttepreg" er stilig.

Skrevet

Hvitt, moderne med en blanding av gamle møbler, skandinavisk stil, sånn ser mitt hus ut. Jeg er veldig fornøyd med huset mitt. :)

Skrevet

Jeg liker det minimalistisk, litt maskulin og industriell stil. Moderne funkishus med lite dilldall, rene, store flater og svære vinduer er min drøm. Der huset i seg selv er et kunstverk med smarte, åpne planløsninger og masser av skjult lagringsplass.

Har langt ifra det her vi bor nå. Huset vårt er et superdølt laaangt 70-tallshus, èn etasje, med kjeller under. Er ikke så veldig interiørinteressert, og her får jeg det aldri slik jeg vil ha det uansett, så det er bare et vanlig hjem, ikkeno fancy eller imponerende, men helt greit mens vi har små barn som likevel trasher alt;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...